....

....

Covid 19 και Σύστημα υγείας

Εκδήλωση της τομεακής Επιτροπής Λέσβου του ΚΚΕ με ομιλητή το γιατρό Νάσο Γαλή.


Σύσκεψη με θέμα “Covid 19 και Σύστημα υγείας” διοργανώνει η  Τομεακή Επιτροπή Λέσβου του ΚΚΕ το Σάββατο 24 Οκτωβρίου στις 6:30 το απόγευμα  στην αίθουσα του Εργατικού Κέντρου Λέσβου, Κομνηνάκη 43 στη Μυτιλήνη.

Ομιλητής στην εκδήλωση θα είναι ο  Νάσος Γαλής, μέλος του Δ.Σ του Ιατρικού Συλλόγου Λέσβου και Στέλεχος του ΚΚΕ.

stonisi.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.