....

....

EKAB: Διασώστες παντός καιρού και ωραρίου

Για τις δύσκολες συνθήκες εργασίας και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν μίλησε ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΕΚΑΒ Γιώργος Μαθιόπουλος στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA».

Οπως λέει ο κ. Μαθιόπουλος οι άνθρωποι του ΕΚΑΒ εργάζονται 24 ώρες το 24ωρο κάτω από αντίξοες συνθήκες. Χρειάζεται ενίσχυση του στόλου των ασθενοφόρων αλλά και πρόσληψη μόνιμου προσωπικού.

Ενώ οδηγός ασθενοφόρου μιλά για την απαιτητική βάρδια του και για τα περιστατικά covid – πώς γίνεται η διαχείριση των ύποπτων και επιβεβαιωμένων κρουσμάτων.




megatv.com

7 σχόλια:

  1. Βρε τους παπάρες, ξυπνήσανε τον Γιώργη πρωί πρωί για 4 λεπτά ρεπορτάζ, άσε που έβρεχε κιόλας!!!
    Τις μάσκες που τις βάζεις τις μάσκες, μόνο τα στελέχη φέρουν τέτοιες ως φίμωτρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ο άνθρωπος που δουλεύει νύχτα-μέρα, δεν έχει ωράριο ....
    Ψηφίστε στραβοί τον ανοιχτομάτη!

    ΜΑΥΡΟΣ Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι δουλειά κάνει;
    Δεξιός Καντηλανάφτης στο Μαεστράδικο.
    Ο Αριστερός καντηλανάφτης που ήταν;

    ΜΑΥΡΟΣ Ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο αριστερός θα ήταν βάρδια στο ασθενοφόρο.Εσύ που ήσουν ;Σε γραφειάκι στο ισόγειο σε αλλότρια ;

      Διαγραφή
  4. Αντί να λέει για τον Μαρκάκη, λέει για τον καιρο.
    Τον κακό μας τον καιρό

    ΖΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι σε νοιάζει εσένα ο καιρός ; Μέσα είσαι άβρεχος

      Διαγραφή
  5. Νάτος κι ο αριστερός καντηλανάφτης Ήρθε να μας πουλησει πάλι το παραμύθι ότι έιναι ένας από τους Μαύρους, που δεν κάνει άλλη δουλειά όλη μέρα από το να κάνει ρουσφετάκια και να υπόσχεται προστασία από τις διώξεις σε χεσμένους υπαξιωματικούς των προηγουμένων
    Ο δε βρεγμένος ήρωας, για τα βρεγμένα του με την υπόθεση του ανάπηρου συναδέλφου, που όπως απέδειξε το ΣΦΗΚΑ την γνωρίζει τουλάχιστον 5 εβδομάδες, αν δεν συμμετείχε και στον σχεδιασμό της, δεν λέει κουβέντα !
    Τα λερωμένα, τα άπλυτα, τα βρεγμένα σου (κατουρημένα)
    Μέχρι να σε μαυρίσουν οι συνάδελφοι προλαβαίνεις να μαυρίσεις μόνος σου τελείως το όνομα σου, ....αριστερέ καντηλανάφτη

    η μικρή Λουλού

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.