....

....

Νέο…διαμάντι Άδωνι! «Να κόψουμε τις συντάξεις για να πάρουμε λεωφορεία;» (video)

Είχε - δεν είχε, την... είπε πάλι (την εξυπνάδα) ο Άδωνις Γεωργιάδης...

Τι κι αν χιλιάδες Αθηναίοι συνωστίζονται καθημερινά σαν… σαρδέλες στα λεωφορεία για να πάνε στη δουλειά τους; Ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης, ξεκαθαρίζει πως η κυβέρνηση δεν μπορεί ν’ αγοράσει 1.000 λεωφορεία γιατί αν γίνει αυτό πρέπει να κοπούν οι συντάξεις.

«Τι θα τα κάνουμε μετά τα 1.000 λεωφορεία; Θα τα κάνουμε βόλτα στο Σύνταγμα; Ξέρετε πόσα δισεκοτομμύρια έχουμε μπει μέσα τα τελευταία 30 χρόνια στις αστικές συγκοινωνίες; Τι θέλετε; Να κόψουμε τις συντάξεις των ανθρώπων για να πάρουμε λεωφορεία;» και επειδή το κρεσέντο του λαϊκισμού του Άδωνη Γεωργιάδη δεν έφτασε στα επιθυμητά για τον ίδιο επίπεδα, συνέχισε: «Εγώ λέω να πάρουμε ένα εκατομμύριο λεωφορεία και για να βγει ο αριθμός θα κόψουμε τους μισθούς όλων των Ελλήνων».

Απολαύστε όσα είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.