Πανδημία και Θεσσαλία
Η Θεσσαλία είχε 300 κρούσματα χθες (20,4% του συνόλου, επί 6,8% του ελληνικού πληθυσμού). Είχε δηλαδή, ακριβώς το τριπλάσιο όσων της αντιστοιχούσαν αριθμητικά
Είχε περισσότερα κρούσματα από 9 περιφέρειες αθροιστικά, που είχαν συνολικά 232:
(Πελοπόννησος 10, Κρήτη 48, Δυτική Ελλάδα 61, Ήπειρος 29, Επτάνησα 7, Στερεά 21 νοτίου Αιγαίου 14 , Δυτική Μακεδονία 19, Βορείου Αιγαίου 23)
Υπερέβη επίσης την πληθυσμιακά πολλαπλάσια της, Αττική (218)
Ξεπέρασε ακόμη και την Κεντρική Μακεδονία, αναλογικά. Η ΚΜ είχε 528 κρούσματα (35,9%) αλλά επί πληθυσμιακού κλάσματος: 17,7%
Ενώ ως τρίτη περιφέρεια ακολουθεί η ΑΜΘ που με 90 κινείται στον εθνικό ΜΟ (6,1% των κρουσμάτων στο 5,8% του πληθ)
Βλέποντας τα πράγματα σε ένα κάποιο βάθος χρόνου, δεν έχει καμία έννοια η μεταφορά περιστατικών από Θεσ/νικη και αλλού προς Λάρισα.
Θα χρειαστεί όλες τις υποδομές της πολύ σύντομα.


Δεν υπάρχουν σχόλια