....

....

Πανδημία και Θεσσαλία


Η Θεσσαλία είχε  300 κρούσματα χθες (20,4% του συνόλου, επί 6,8% του ελληνικού πληθυσμού). Είχε δηλαδή, ακριβώς το τριπλάσιο όσων της αντιστοιχούσαν αριθμητικά


Είχε περισσότερα κρούσματα από 9 περιφέρειες αθροιστικά, που είχαν συνολικά 232:

(Πελοπόννησος 10, Κρήτη 48, Δυτική Ελλάδα 61, Ήπειρος 29, Επτάνησα 7, Στερεά 21 νοτίου Αιγαίου 14 , Δυτική Μακεδονία  19,  Βορείου Αιγαίου 23)

Υπερέβη επίσης την πληθυσμιακά πολλαπλάσια της, Αττική (218)

Ξεπέρασε ακόμη και την Κεντρική Μακεδονία, αναλογικά. Η ΚΜ είχε 528 κρούσματα (35,9%) αλλά επί πληθυσμιακού κλάσματος: 17,7% 

Ενώ ως τρίτη περιφέρεια ακολουθεί η ΑΜΘ που με 90 κινείται στον εθνικό ΜΟ (6,1% των κρουσμάτων στο 5,8% του πληθ)  

Βλέποντας τα πράγματα σε ένα κάποιο βάθος χρόνου, δεν έχει καμία έννοια η μεταφορά περιστατικών από Θεσ/νικη και αλλού προς Λάρισα. 

Θα χρειαστεί όλες τις υποδομές της πολύ σύντομα.






Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.