Πρόεδρος εργαζομένων ΕΚΑΒ: Απλήρωτο για δυο μήνες το επικουρικό προσωπικό του ΕΚΑΒ
Ο πρόεδρος εργαζομένων ΕΚΑΒ, Γιώργος Μαθιόπουλος μίλησε για την απεργία και τα αιτήματά τους, ενώ παράλληλα η διασώστρια Ελένη Αναστασιάδου δήλωσε πως για δύο μήνες είναι απλήρωτο το επικουρικό προσωπικό του ΕΚΑΒ και αναφέρθηκε σε περιστατικά που ζει καθημερινά.

Δεν υπάρχουν σχόλια