Μεταφέρουν διασωληνωμένους ασθενείς Covid από το λεκανοπέδιο σε ΜΕΘ στην Κόρινθο
Στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Κορίνθου οδηγήθηκαν από το Σάββατο μέχρι και σήμερα Τρίτη 3 ασθενείς COVID που διασωληνώθηκαν στο νοσοκομείο της Νίκαιας, όπως καταγγέλλει σε ανάρτησή του στο facebook ο γενικός γραμματέας της ΟΕΝΓΕ, Παναγιώτης Παπανικολάου.
Ο ίδιος σημειώνει πως «είτε δεν υπάρχουν κλίνες ΜΕΘ COVID στο λεκανοπέδιο ή υπάρχουν και κρατιούνται καβάντζα για "φίλους και γνωστούς"».

Δεν υπάρχουν σχόλια