Γιατί η αυξημένη κυκλοφορία στους δρόμους της πόλης εν μέσω lockdown;
Αναρωτιέται κανείς μια καθημερινή, εν μέσω lockdown για την εικόνα που παρουσιάζουν οι δρόμοι της πόλης, όπου στο κέντρο ιδιαίτερα δεν απέχει πολύ από μια καθημερινή που η ζωή κυλούσε κανονικά και χωρίς το “λουκέτο” λόγω της πανδημίας.
Αυτοκίνητα, σε όλο το κέντρο και περιμετρικά της πόλης, άνθρωποι που περπατούν στους δρόμους ακόμη και αυξημένη κυκλοφορία σε ορισμένες περιπτώσεις είναι η καθημερινή εικόνα, που εύλογα κάνει τον καθένα να αναρωτιέται γιατί τόσο αυξημένη κυκλοφορία, όταν οι μισοί εργαζόμενοι είτε βρίσκονται σε άδειες ειδικού σκοπού είτε εργάζονται με τηλεργασία, τα σχολεία είναι κλειστά όπως και τα καταστήματα και η εστίαση.
Πραγματικά είναι άξιο απορίας...που πηγαίνει όλος αυτός ο κόσμος καθημερινά;
Σε κάθε περίπτωση είναι απαραίτητο να υπάρχει επαγρύπνηση πόσω μάλλον όταν και το Ρέθυμνο δεν είναι εκείνο της πρώτης φάσης της πανδημίας με τα ένα ή δύο σποραδικά κρούσματα αλλά “μετρά” καθημερινά νέα περιστατικά και έχει πλέον διψήφιο αριθμό νοσηλευομένων στην κλινική Covid… Αν μη τι άλλο θα πρέπει να προσέξουμε παραπάνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια