Δεν υπάρχουν οι άνθρωποι! Κάθε μέρα χάνονται δεκάδες άνθρωποι, οι ΜΕΘ έχουν γεμίσει και ο Κικίλιας βγήκε στην ενημέρωση να παρουσιάσει διαφάνειες με το έργο του ΕΟΔΥ (vid)
Άλλη μία απόδειξη ότι στην κυβέρνηση έχουν χάσει τελειώς την επαφή με το τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή στην κοινωνία αλλά και τον φόβο και την αγωνία των πολιτών για το μέλλον μέσα στη δίνη της πανδημίας του κορονοϊού έδωσε σήμερρα ο Βασίλης Κικίλιας.
Ο υπουργός Υγείας δεν μίλησε σήμερα για τους opinion makers και τους opinion leaders αλλά αφού ανακοίνωσε 87 νεκρούς και σχεδόν 600 διασωληνωμένους αλλά και 2.152 κρούσματα, διαπίστωσε ότι “τα κρούσματα εξακολουθούν να είναι υψηλά στη Θεσσαλονίκη” αλλά “το συζητάει η επιδημιολογική μας ομάδα”, ενώ όπως είπε είναι “εμφανές πλέον σε όλους ότι το ΕΣΥ, είτε έχει να κάνει με τις ΜΕΘ, είτε έχει να κάνει με τις απλές κλίνες, πιέζεται παντού”.
Αλλά όπως είπε “είμαστε περήφανοι για όλους αυτούς τους ανθρώπους που υπηρετούν το ΕΣΥ” και “το χειμώνα που έρχεται η Ελλάδα δεν θα σωθεί με πολλά λόγια αλλά με γενναίες αποφάσεις και μεγάλες πράξεις. Αυτές οι μεγάλες πράξεις είναι αυτές που οι γιατροί μας, οι νοσηλευτές, όλοι αυτοί οι άνθρωποι που αγωνίζονται και παλεύουν για να μας παρέχουν το αγαθό της υγείας, καθημερινά δίνουν τις μάχες τους. Τους ευχαριστώ πάρα πολύ”.
Και μετά συνέχισε δείχνοντας διαφάνειες που παρουσιάζουν το έργο του ΕΟΔΥ! Γιατί είναι λέει παράδειγμα δημόσιου οργανισμού που μπορεί να παίξει ρόλο στην υπηρεσία του πολίτη για τη δημόσια υγεία. Και φυσικά ότι πρόκειται για το διάδοχο του ΚΕΕΛΠΝΟ, που ήταν “ένας οργανισμός που ταλαιπωρήθηκε, δυσφημίστηκε επί δικαίου και αδίκου και ήταν στα φώτα της δημοσιότητας για πολλά χρόνια για άλλους λόγους, για αλλότριους λόγους”!
Πάντως, όχι, αν ρωτάτε, για τις φακές των 12,5 ευρώ δεν μας είπε ο υπουργός Υγείας, ούτε για τις “μαύρες λίστες” του ΚΕΕΛΠΝΟ με τα εκατομμύρια που πήγαιναν σε “ημέτερα ΜΜΕ” για να προβάλλουν πληροφορίες π.χ. για τον εμβολιασμό για την πολιομυελίτιδα στη Συρία…

Δεν υπάρχουν σχόλια