Αποκάλυψη “βόμβα” στη Βουλή που εκθέτει τον Μητσοτάκη: ” Από τις 16 Μαρτίου 9 επιστήμονες είχαν προειδοποιήσει Μαξίμου και Κικίλια για το 2ο κύμα κορονοϊού και τα μέτρα που έπρεπε να ληφθούν!”
Σε μια αποκάλυψη – “βόμβα” στο πολιτικό σκηνικό εν μέσω πανδημίας και της καθημερινής εκατόμβης θανάτων από κορονοϊό ( ξεπερνούν ήδη τους 3600 τα θύματα από το Φθινόπωρο και μετά) προχώρησε από το βήμα της Βουλής ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτης Βαρδάκης.
Όπως ανέφερε στις 16 Μαρτίου έφτασε στο Μέγαρο Μαξίμου και στο υπουργείο Υγείας επιστολή 9 επιστημόνων που ανέφερε το αναμενόμενο δεύτερο κύμα κορονοϊού, προχωρώντας επίσης και σε προτάσεις.
Στην ομιλία αυτή που παρατίθεται πιο κάτω από το προφίλ του Σωκράτη Βαρδάκη, αναφέρεται στην ανάρτησή του ο βουλευτής Χανίων του ΣΥΡΙΖΑ, Παύλος Πολάκης.
Όπως γράφει ο Παύλος Πολάκης, έθαψαν τις προστάσεις των επιστημόνων!
«ΤΡΟΜΕΡΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΒΑΡΔΑΚΗ ΣΩΚΡΑΤΗ!!!
Επιστολή από 16 Μαρτίου, 9 επιστημόνων προς το Μητσοτακη και το Υπουργειο Υγειας για το τι πρέπει να ΓΙΝΕΙ για να ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ Η ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΥΜΑ ΤΟΥ ΙΟΥ!!!
Διαβάστε να ΦΡΙΞΕΤΕ!!!
ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΤΙΠΟΤΑ!!
(Απλά την έθαψαν)»
ΤΡΟΜΕΡΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΒΑΡΔΑΚΗ ΣΩΚΡΑΤΗ!!!
Επιστολή από 16 Μαρτίου ,9 επιστημόνων προς το Μητσοτακη και το Υπουργειο Υγειας για το τι πρέπει να ΓΙΝΕΙ για να ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ Η ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΥΜΑ ΤΟΥ ΙΟΥ!!!
Διαβάστε να ΦΡΙΞΕΤΕ!!!
ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΤΙΠΟΤΑ!!
(Απλά την έθαψαν)






Δεν υπάρχουν σχόλια