Εξοπλιστικό πρόγραμμα-μαμούθ της ΕΛ.ΑΣ ύψους 31 εκατ. ευρώ
Ενα από τα μεγαλύτερα εξοπλιστικά προγράμματα στην ιστορία της Ελληνικής Αστυνομίας, ύψους 31 εκατομμυρίων ευρώ, παρουσίασε σήμερα το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.
Με την υλοποίηση ενός από τα μεγαλύτερα εξοπλιστικά προγράμματα αναβαθμίζεται σημαντικά η επιχειρησιακή ετοιμότητα της Ελληνικής Αστυνομίας, τονίζεται σε ανακοίνωση του Αρχηγείου της ΕΛΑΣ.
Ειδικότερα, σύμφωνα με το Αρχηγείο, ο προϋπολογισμός του προγράμματος ξεπερνά συνολικά το ποσό των 31.000.000 ευρώ, περιλαμβάνει την προμήθεια 675 οχημάτων, 15.690 αλεξίσφαιρων γιλέκων, καθώς και μεγάλου αριθμού ατομικών εφοδίων (επιχειρησιακές στολές, προστατευτικά κράνη, άρβυλα υψηλής και χαμηλής θωράκισης, χειροπέδες) και άλλου τεχνικού και υποστηρικτικού εξοπλισμού (θερμικές κάμερες, ηλεκτρονικούς υπολογιστές, αλκοολόμετρα κ.λ.π).
Ο συγκεκριμένος εξοπλισμός κατανέμεται σε όλη τη χώρα, με βάση τις επιμέρους λειτουργικές ανάγκες των κατά τόπους αστυνομικών Υπηρεσιών καθώς και τις ιδιαιτερότητες της κάθε περιοχής.
Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, από τις αρχές του χρόνου έχουν παραληφθεί συνολικά 1.453 οχήματα, μέσω διαγωνιστικών διαδικασιών, προγραμμάτων Ε.Σ.Π.Α. και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης, με αποτέλεσμα να επιτυγχάνεται σε μεγάλο βαθμό η ανανέωση του στόλου των οχημάτων της Ελληνικής Αστυνομίας.

Άντε σειρά εχει τώρα το ΕΚΑΒ με 1.453 νέα ασθενοφόρα! τι όχι;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο 1453 εάλω η Πόλις, Αντίχριστε!
ΔιαγραφήΓιατί μπλέκεις τα ιερά και όσια της φυλής με τα πολιτικά!
Να φύγεις, να πας αλλού να κάνεις πολιτική!
Πάντως άμα είναι για έξοδα για την Αστυνομία και τα Σώματα Ασφαλείας, τάκα-τάκα γίνονται όλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι αγορές οχημάτων και προσλήψεις προσωπικού και προμήθειες εξοπλισμού.
Άμα είναι για την Υγεία, επικουρικούς με τοζόρι, να περάσει η μπόρα και μετά από 'δω παν κι άλλοι!
Γιατί να πετάμε εκατομύρια για τις ΜΕΘ;
Άχρηστες είναι, αφού, ε;
Αλήθεια κάτι Ασθενοφόρα που είναι να αγοραστούν, κατά που βόσκουν;