Δεν κρατήθηκε ο Ευαγγελάτος και την “είπε” στον Άδωνι: 98 νεκρούς είχαμε χθες, και δεν φταίνε ούτε οι δημοσιογράφοι, ούτε τα κανάλια, 98 νεκρούς! Μαζέψτε τους πρώτα, κάντε τους λιγότερους και μετά ελάτε να συζητήσουμε! (vid)
Κριτική στον Άδωνι Γεωργιάδη θυμήθηκε να κάνει ο Νίκος Ευαγγελάτος, επιστρέφοντας στα “βέλη” όταν ο υπουργός Ανάπτυξης έκανε παρέμβαση στην εκπομπή του στο MEGA για το click away και του είπε ότι “κάθε μέρα που θα βγάζετε κατάστημα στην κάμερα της εκπομπής σας θα το κλείνω αμέσως”!
Αφορμή στάθηκαν εικόνες που έδειξε η εκπομπή από καταστήματα στο Χαλάνδρι όπου πελάτες δοκιμάζουν ρούχα στο πεζοδρόμιο πριν τα αγοράσουν.
Ο Άδωνις Γεωργιάδης έσπευσε να δώσει συγχαρητήρια στον Νίκο Ευαγγελάτο και την εκπομπή του που “ρουφιάνεψαν” τα συγκεκριμένα καταστήματα, λέγοντας κάποια στιγμή χαρακτηριστικά ότι “κάθε μέρα που θα βγάζετε κατάστημα στην κάμερα της εκπομπής σας θα το κλείνω αμέσως”…
“Θα κλείνετε μόνος σας κάθε μέρα από ένα κατάστημα και σας ευχαριστώ πολύ για αυτό και το πρόστιμο θα το χρεώνει ο καθένας στο Νίκο Ευαγγελάτο και μπράβο που το κάνετε” πρόσθεσε χαρακτηριστικά ο Άδωνις Γεωργιάδης.
“Αν βγάζω κάθε μέρα, επειδή βγάζουμε, προβλήματα στα σχολεία ή στα νοσοκομεία θα τα λύνετε κι αυτά αμέσως;” ανταπάντησε ο Νίκος Ευαγγελάτος, με τον Άδωνι Γεωργιάδη να λέει ότι “δεν είναι δική μου αρμοδιότητα ούτε τα σχολεία ούτε τα νοσοκομεία”.
Κλείνοντας μάλιστα κάλεσε για άλλη μία φορά τον δημοσιογράφο να φωνάξει στην εκπομπή το Σύνδεσμο των παραγωγών Ελλήνων Βιοτεχνών “για να μη βγάζετε μόνο τη μία πλευρά” και πρόσθεσε ότι του το λέει γιατί όταν είχαν ανοίξει τα 114 εποχιακά καταστήματα είχε τοποθετηθεί ο Ευαγγελάτος πολύ αρνητικά, ενώ, όπως έσπευσε να προσθέσει, “βλέπετε ότι δεν υπάρχει επιβάρυνση στο επιδημιολογικό φορτίο για αυτό και εξακολουθούμε να έχουμε μείωση στα κρούσματα και τους θανάτους“.
“Στη Δυτική Αττική και σε άλλα μέρη θα ακούσουμε τον κ.Κικίλια να πει άλλα πράγματα αλλά, κ.Γεωργιάδη σας βλέπω με μία διάθεση πολύ έντονου καρφώματος, το αποδέχομαι αλλά…χθες είχαμε 98 νεκρούς, δεν θέλω να τραβήξουμε την κουβέντα, 98 νεκρούς κ.Γεωργιάδη. Δεν φταίνε ούτε οι δημοσιογράφοι, ούτε τα κανάλια, 98 νεκρούς, επειδή μου το λέτε συνέχεια, μαζέψτε τους 98 νεκρούς κ.Γεωργιάδη, κάντε τους λιγότερους και μετά να συζητήσουμε, αλλά 98! 3.500 από την αρχή, ελάτε λοιπόν”!
“Επειδή έχουμε τους 98 για αυτό δεν ανοίξαμε το λιανικό εμπόριο, συμφωνούμε γιατί εκνευρίζεστε;” απάντησε ο Γεωργιάδης…

Από τα μέλια και τα σάλια που έτρεχαν τόσα χρόνια μεταξύ τους, έφτασαν σε εκβιαστικές εκφράσεις και απειλές και επίρριψη ευθυνών για ρεπορτάζ και ερωτήσεις που ενοχλούν!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλο και καλύτερα αποκαλύπτεται η χουντοποίηση της κυβέρνησης!
Ο Εισαγγελάτος συνεχίζει βέβαια ότι έμαθε τόσα χρόνια να κάνει καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡουφιανέματα και χαφιεδισμούς στην εξουσία!