....

....

Ανήκει ο Μητσοτάκης σε ευάλωτη ομάδα;

 


Αγαπητέ Απόκαυκε,

Σε πανελλήνια μετάδοση ο Πρωθυπουργός αποκάλεσε τον πολιτικό του αντίπαλο... "ευάλωτη ομάδα". 

Πιθανώς για τα κιλά του, πιθανώς για την πρόσφατη περιπέτεια του με τον καρκίνο.


Ας ερωτηθεί ο εθνικός Σωτήρης, αν και τα άτομα χαμηλής συναισθηματικής νοημοσύνης θεωρούνται ή όχι ευάλωτη ομάδα;

Ο πενηντατριάρης


apokaukos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.