Φυλλάδια συμπαράστασης στους εργαζόμενους πέταξαν άγνωστοι στο ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης
Σύμφωνα με πληροφορίες η πράξη αυτή ερχεται να δείξει πως η κατάσταση στον χώρο του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης, όπου συνέβει το γεγονός, ανάμεσα στους εργαζόμενους, είναι αρκετά ηλεκτρισμένη.
Μη μπορώντας προφανώς να εκφράσουν ελεύθερα τις απόψεις τους και να περιγράψουν την κατάσταση που επικρατεί, κάποιοι εξέλεξαν τον συγκεκριμένο τρόπο να αναδείξουν τα προβλήματα, ώστε να σπάσουν την συνδικαλιστική και κομματική ομερτά που εχει επιβληθεί.
Η εικόνα με τα χειροκροτήματα κατά την επίσκεψη του πρωθυπουργού καταρρέει με πάταγο και ηταν μια εικόνα επικοινωνίας και όχι ουσίας.
Όλα αυτά επιβεβαιώνονται σε ανάρτηση εργαζομένου σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Δείτε την περιγραφή




Επιτέλους οι συνάδελφοι εδώ στην Θεσσαλονίκη πρέπει να καταλάβουν με ποιούς έχουν να κάνουν. Ποιοί είναι η αιτία του κακού που η υπηρεσία έχει αυτά τα χάλια. Ξυπνήστε επιτέλους. Οι ίδιοι οι συνδικαλιστές μας , μας έφεραν σε αυτό τα χάλια .
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο υπάρχει συνδικαλιστική τρομοκρατία με την ανοχή και την απάθεια της σημερινής ανίκανης Διεύθυνσης και την ενθάρρυνση της Διοίκησης, θα υπάρχουν αντιδράσεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά συμβαίνουν όπου δεν διοικεί ο Οργανισμός, αλλά τέτοιες συνδικαλιστικές ηγεσίες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΈφυγε ο πρόεδρος από την Θεσσαλονίκη κι έγινε παρέμβαση από τα αναρχοκουμμούνια για να πέσει φως κάτω απ' το χαλί!
ΑπάντησηΔιαγραφή