Έγγραφο προς τους Υπουργούς Υγείας περί εμβολιασμού για τον κορωνοϊό του Υγειονομικού προσωπικού
ΑΘΗΝΑ 17/12/2020
ΠΡΟΣ: 1. ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ
κο ΒΑΣΙΛΗ ΚΙΚΙΛΙΑ
2. ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ
κο ΒΑΣΙΛΗ ΚΟΝΤΟΖΑΜΑΝΗ
ΚΟΙΝ.: ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΜΕΛΗ ΠΟΕΔΗΝ
ΘΕΜΑ: Περί εμβολιασμού για τον κορωνοϊό του Υγειονομικού Προσωπικού
Η ΠΟΕΔΗΝ υποστηρίζει με όλες της τις δυνάμεις τον εμβολιασμό του Υγειονομικού Προσωπικού. Χάσαμε πολλούς συναδέλφους σε αυτόν τον πόλεμο και άλλοι πολλοί δίνουν την μάχη για την ζωή διασωληνωμένοι στις ΜΕΘ. Θέλουμε να μπει ένα τέλος σε αυτόν τον τραγικό απολογισμό. Όμως για να επιτύχει ο καθολικός εμβολιασμός του προσωπικού θα πρέπει να υπάρξουν προσεκτικοί χειρισμοί από την μεριά των διοικήσεων των Νοσοκομείων και του Υπουργείου Υγείας.
Η έγγραφη οδηγία που έφτασε στα Νοσοκομεία σήμερα το πρωί και ζητάει να δηλώσουν οι συνάδελφοι εάν επιθυμούν να εμβολιαστούν μέχρι αύριο το πρωί δεν συμβάλλει σε αυτήν την κατεύθυνση. Δημιουργεί κλίμα εξαναγκασμού με αποτέλεσα να προβληματίζονται πολλοί συνάδελφοι.
Ως εκ τούτου προτείνουμε για να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα να μην ισχύσουν οι πιεστικές ημερομηνίες δήλωσης εμβολιασμού. Οι Επιτροπές Λοιμώξεων να ενημερώσουν το προσωπικό για την ανάγκη εμβολιασμού. Έτσι θεωρούμε ότι θα πειστεί το σύνολο του υγειονομικού προσωπικού και θα εμβολιαστεί, για καλό δικό μας και των ασθενών.
ΓΙΑ ΤΗΝ Ε.Ε. ΤΗΣ ΠΟΕΔΗΝ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ

Εμείς που είμαστε στην ποπεκαβ θα το κάνουμε όλοι το εμβόλιο? Που είναι η διοίκηση της Ομοσπονδίας να μας ενημερώσει? Που εξαφανίστηκε ο πρόεδρός της?
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσοι είμαστε ακόμα στην ποπεκαβ θέλουμε μάλλον σφαλιάρα για να ξυπνήσουμε.
ΔιαγραφήΑλλά με το να ζητάμεε από την ποπεκαβ να μας πει αν θα κάνουμε το εμβόλιο ή όχι είμαστε για γέλια.
Με τι ιδιότητα θα μας κατευθύνουν ;
Είναι δυνατόν κάποιοι άσχετοι να μας δώσουν οδηγίες που δεν ξέρουν την τύφλα τους ;
Ποιος από την διοίκηση της ΠΟΠ ΕΚΑΒ να σας πει για το εμβόλιο και τον εμβολιασμό;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια πείτε δυο τρία ονόματα έτσι για να γελάσουμε λίγο μέσα στην κατήφεια και την μαυρίλα μας, που δεν μπορούμε να πάρουμε μια άδεια να ξελαμπικάρουμε από ΕΚΑΒ, αλλά το μόνο που βρήκαν να προτείνουν με επίσημη πρόταση - ανακοίνωση, να μας πληρώσουν τις άδειες που δεν πήραμε!!!
Όχι, θέλουμε να τις πάρουμε να καθίσουμε κι εμείς... ανέμελοι
Ρε μην ενοχλείτε τους κουμπάρους!
ΔιαγραφήΟι άνθρωποι είναι σε δυσκολη ηλικία...
Γειά σου Ανέστη αγωνισταρά!
Να μας πει ο καντινάρχης Ανέστης. Γιατί; αυτός όλα τα ξέρει.
ΑπάντησηΔιαγραφή