Θεοχάρης / Σε ζηλευτή θέση η χώρα μας στους θανάτους
Εάν σε κάτι διαθέτει περίσσευμα η κυβέρνηση είναι στην έπαρση. Μάλιστα -δεν είναι η πρώτη φορά- που φτάνει στο σημείο να υπερηφανεύεται για τον αριθμό των νεκρών από την πανδημία. Αποτέλεσμα των δικών της εγκληματικών λαθών.
Ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης κατά τη διάρκεια συζήτησης του προϋπολογισμού εξέφρασε την ικανοποίηση του που η χώρα μας είναι τριακοστή σε θανάτους στην Ευρώπη από την πανδημία.Έτσι για άλλη μια φορά υπουργός της κυβέρνησης από την Ολομέλεια της Βουλής προέβη στην άποψη να θεωρεί ότι ο αριθμός των νεκρών συνανθρώπων μας είναι μικρός.
Σίγουρα εσκεμμένα προχώρησε σε αυτό το συμπέρασμα, γιατί οι χώρες της ΕΕ είναι 27.
Η χειρότερη ύβρις είχε ήδη συντελεστεί. Γιατί το θέμα δεν είναι μόνο το ανυπόστατο και συγχρόνως πολιτικό ψέμα που ξεστόμισε ο υπουργός, να συγκρίνει την Ελλάδα με άλλες 30 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και όχι 27 χώρες που πραγματικά ανήκουν στην ΕΕ, με διαφορετικό πληθυσμό και χρόνο επιμόλυνσης του πληθυσμού τους στον ιό, αλλά που προέβη στη χειρότερη ύβρη: Να θεωρεί ότι ο ίδιος και η κυβέρνηση του έχουν πράξει άριστα που κάθε μέρα επί ένα μήνα πεθαίνουν περίπου εκατό συμπολίτες μας την ημέρα.
Ειδικότερα, ο Χάρης Θεοχάρης δήλωσε: «Για το αν είμαστε σε καλή θέση με ρωτάτε. Στην τριακοστή θέση στους θανάτους είναι η χώρα μας στην Ευρώπη. Στην τριακοστή. Σε μια ζηλευτή θέση. Δεν θα θέλαμε ούτε ένα θάνατο. Η κυβέρνηση δεν χαίρεται για την προσπάθειά της, τα αποτελέσματα δεν είναι δικά της, είναι αποτελέσματα της πειθαρχίας της ελληνικής κοινωνίας».
Δείτε τη δήλωση του υπουργού Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη:
ΣΥΡΙΖΑ: Η αλαζονεία της κυβέρνησης και του Θεοχάρη μας έχει κοστίσει ήδη πολύ ακριβά
«Το να επιχαίρει για την πραγματικότητα των 3.000 νεκρών του τελευταίου μήνα είναι απλά προκλητικό και ενδεικτικό μιας κυβέρνησης που δεν νιώθει τι συμβαίνει γύρω της», σημειώνει χαρακτηριστικά ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για τη δήλωση του υπουργού Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη.
Η ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ:
Ο κύριος Θεοχάρης, ο υπουργός που διαχειρίστηκε με καταστροφικό τρόπο το άνοιγμα του τουρισμού το καλοκαίρι, σήμερα ενημέρωσε τον ελληνικό λαό ότι η θέση της χώρας μας είναι «ζηλευτή» ως προς τον αριθμό νεκρών από την πανδημία. Η αλαζονεία της κυβέρνησης και του κυρίου Θεοχάρη το καλοκαίρι μας έχει κοστίσει ήδη πολύ ακριβά. Το να επιχαίρει για την πραγματικότητα των 3.000 νεκρών του τελευταίου μήνα είναι απλά προκλητικό και ενδεικτικό μιας κυβέρνησης που δεν νιώθει τι συμβαίνει γύρω της.

Δεν υπάρχουν σχόλια