....

....

Β.Κικίλιας για «δώρο» στους υγειονομικούς: Έχουν επιβραβευθεί συναισθηματικά και κοινωνικά! (βίντεο)


Στην σημερινή εκπομπή του Αντ1 καλημέρα Ελλάδα, ο  Υπουργός Υγείας Κ Βασίλης Κικίλιας σε ερώτηση του δημοσιογράφου εάν προτίθεται η Κυβέρνηση να δώσει δώρο Χριστουγέννων στους υγειονομικούς, απάντησε : Η Κυβέρνηση έχει επανειλημμένος βοηθήσει και δια του επιδόματος και δια των προσλήψεων , μονιμοποιήσεων και τους έχει επιβραβεύσει κοινωνικά και συναισθηματικά .


Δείτε το βίντεο




ergolavikoi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.