....

....

Η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ. για τα πρόστιμα στην καρκινοπαθή και την κόρη της

Ανακοίνωση εξέδωσε η ΕΛ.ΑΣ. αναφορικά με τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν στην καρκινοπαθή και την κόρη της. 

"Ανακοινώνεται ότι έγιναν δεκτές οι αντιρρήσεις και ακυρώθηκαν από την αρμόδια Υπηρεσία Τροχαίας, οι πράξεις επιβολής προστίμου, για υπεράριθμα άτομα σε όχημα, που είχαν επιβληθεί σε δύο ιδιώτιδες (μητέρα ασθενή και κόρη συνοδό), κατά τη επιστροφή τους, την Παρασκευή 11-12-2020, από νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης στη Βέροια.

Οι αντιρρήσεις που έχουν υποβάλει ο οδηγός και συνοδηγός του οχήματος εξετάζονται, σε συνάρτηση με το νομότυπο της κυκλοφορίας του οχήματος"

Όπως κατήγγειλε η κόρη της ασθενούς στον ΑΝΤ1η μητέρα της η οποία είναι σε αναπηρικό καροτσάκι, μετακινείται από τη Βέροια στη Θεσσαλονίκη για τη θεραπεία της με ειδικό βαν που ενοικιάζουν.

Επιστρέφοντας στη Βέροια, στον δρόμο τους σταμάτησε η αστυνομία και έκοψε πρόστιμο 300 ευρώ στην ίδια, στη μητέρα της αλλά και στον οδηγό και τον συνοδηγό ο οποίος είναι  τραυματιοφορέας.

rthess.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.