«Ξεφεύγουν» με χαρακτηρισμούς κατά Μητσοτάκη οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ- «Πολιτική κριτική» συστήνει ο Μιχελής
Τη σκυτάλη από την Σουλτάνα Ελευθεριάδου πήραν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, οι οποίοι ο ένας μετά τον άλλον καταφέρονται κατά του Πρωθυπουργού, μέσω αναρτήσεών τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Για «τιποτένιο ύφος» του Κυριάκου Μητσοτάκη κάνει λόγο ο βουλευτής Πρέβεζας, Κώστας Μπάρκας.
Ένα πράγμα μόνον είπε εκτός χειρογραφου ο γελοίος τουρίστας Μητσοτάκης και αυτό ήταν το χυδαίο σχόλιο του για τον Φίλη. Μέχρι τόσο μπορεί
«Κ. Μητσοτάκη έχετε μήνυμα…» γράφει ο βουλευτής Θεσπρωτίας, Μάριος Κάτσης, συνοδεύοντας την ανάρτησή του από ένα βίντεο με τον τίτλο «ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ».
Κ. @kmitsotakis έχετε μήνυμα...
Αποστασιοποίηση Μιχελή
Από τη γενικότερη τάση των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, πάντως, θέλησε να ξεφύγει ο βουλευτής Φθιώτιδας, Αθανάσιος Μιχελής ο οποίος με ανάρτησή του σημειώνει ότι η κριτική κατά του Πρωθυπουργού και της κυβέρνηση πρέπει να είναι αυστηρή αλλά πολιτική.
«Παρατηρώ ότι, σε πολλές αναρτήσεις φίλων του ΣΥΡΙΖΑ η κριτική στρέφεται κυρίως κατά της στάσης του πρωθυπουργού και άλλων κυβερνητικών στελεχών. Λογικό. Υπάρχουν σοβαρές ενέργειες αυτών που χρήζουν αυστηρής κριτικής. Φρονώ όμως ότι, το κύριο πρόβλημα είναι η νεοφιλελεύθερη πολιτική και οι πρακτικές της, που μεθοδικά εφαρμόζονται στη χώρα. Αυτές πρώτιστα πρέπει να αποκαλύπτονται και να καταγγέλλονται. Γιατί ο Μητσοτάκης εύκολα μπορεί να αποδομηθεί, παρ΄ όλη τη στήριξη των ΜΜΕ, ας μην ακολουθήσουν όμως άλλοι της παράταξης τους, που προφανώς τα ίδια θα εφαρμόζουν», σημειώνει ο κ. Μιχελής.




Δεν υπάρχουν σχόλια