....

....

«Είδα την Μερκελ να λέει ότι το θέμα της Τουρκίας θα το κοιτάξουμε στο ΝΑΤΟ.



Όλο το τσίρκο εν δράσει...

🤡🤡🤡
Ο Αυτιας απειλεί τη Μερκελ.
Κυλιέμαι στο πάτωμα γελώντας.
Πρόσωπο με δάκρυα χαράς.
«Είδα την Μερκελ να λέει ότι το θέμα της Τουρκίας θα το κοιτάξουμε στο ΝΑΤΟ.
Η μπάλα στην εξέδρα.
Δεν είναι ντροπη αυτό το πράγμα;
Είναι η μεγαλύτερη ντροπη για μια σύμμαχο χώρα και να της το πεις όταν την δεις, ότι το λέει ο Γιώργος ο Αυτιας»...


Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.