....

....

Εικόνες ντροπής στο Νοσοκομείο Χίου από την κακοκαιρία – Νερά στα χειρουργεία, εκκενώθηκαν θάλαμοι Covid

Εκτεταμένες ζημιές προκάλεσε στην παλιά και νέα πτέρυγα του Νοσοκομείου Χίου η καταιγίδα που έπληξε το νησί τα ξημερώματα. Το πιο σημαντικό πρόβλημα σημειώθηκε στους θαλάμους απομόνωσης Covid-19 οι οποίοι πλημμύρισαν με αποτέλεσμα να χρειαστεί η μεταφορά κρεβατιών έξω από αυτούς.


Εικόνες ντροπής έρχονται από το νησί της Χίου και συγκεκριμένα από το νοσοκομείο του νησιού έπειτα από την καταιγίδα που έπληξε το νησί τα ξημερώματα.

Λόγω της έντονης βροχόπτωσης πλημμύρισε η στοά που οδηγεί προς τη Μαιευτική Κλινική καθώς και το χειρουργείο της μαιευτικής. Ζημιές σημειώθηκαν και στον χώρο της γραμματείας εκεί όπου τμήμα της οροφής κατέρρευσε, ενώ νερά μπήκαν στο χειρουργείο και στα αποδυτήρια των ΤΕΠ αναφέρει o politischios.gr.

Σύμφωνα πάντα με όσα μεταφέρει το τοπικό μέσο, το πιο σημαντικό πρόβλημα  σημειώθηκε στους θαλάμους απομόνωσης Covid οι οποίοι πλημμύρισαν με αποτέλεσμα να χρειαστεί η μεταφορά κρεβατιών έξω από αυτούς.

thepressproject.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.