59χρονος νεκρός από κορονοϊό‑ Επτά οι νεκροί τον Ιανουάριο!
Περισσότερο από ένα μήνα νοσηλευόταν διασωληνωμένος ο άνδρας που πέθανε σήμερα τα χαράματα – 39ο θύμα στη Λέσβο από επιπλοκές της νόσου του κορονοϊού
Από το NEWSROOM Δημοσίευση 29/1/2021

Ένας 59χρονος πέθανε σήμερα στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης από επιπλοκές της νόσου του κορονοϊού. Πρόκειται για ασθενή ο οποίος νοσηλευόταν διασωληνωμένος στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου Μυτιλήνης περισσότερο από ένα μήνα.
Με το σημερινό νεκρό ανεβαίνουν σε 39 οι νεκροί από την εμφάνιση της νόσου στην Λέσβο τον περασμένο Μάρτιο, και σε 24 από την 1η Νοεμβρίου, όταν και θεωρείται ότι ξέσπασε το συγκεκριμένο κύμα της πανδημίας στο νησί. Επτά από αυτούς πέθαναν μέσα στο 2021.
Δεν υπάρχουν σχόλια