Βρε τον Γιάννη που πετάει τα ρούχα γιατί έχει πολλά! Νομίζω πως ήταν το μήνυμα που έλλειπε από την επιχειρηματολογια της ΝΔ για να μας πείσει ότι δεν πρέπει να βγαίνουμε έξω από το σπίτι! Εν τω μεταξύ συμπάσχει με τους ελεύθερους επαγγελματίες που κλαίνε με μαύρο δάκρυ! Αλλά εκεί μιλάει ως συνδικαλιστής ή ως μέλος επιστημονικής επιτροπής; Μας μπερδεύει.
Βρε τον Γιάννη που πετάει τα ρούχα γιατί έχει πολλά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω πως ήταν το μήνυμα που έλλειπε από την επιχειρηματολογια της ΝΔ για να μας πείσει ότι δεν πρέπει να βγαίνουμε έξω από το σπίτι!
Εν τω μεταξύ συμπάσχει με τους ελεύθερους επαγγελματίες που κλαίνε με μαύρο δάκρυ!
Αλλά εκεί μιλάει ως συνδικαλιστής ή ως μέλος επιστημονικής επιτροπής;
Μας μπερδεύει.