....

....

Απέχουν από δευτερογενείς μεταφορές οι εργαζόμενοι στο ΕΚΑΒ


Απέχουν από δευτερογενείς μεταφορές οι εργαζόμενοι στο ΕΚΑΒ


Center TV


youtube.com

8 σχόλια:

  1. Φωτιά βάζει στον πολιτικό συνεταιρισμό ο Διοικητής του Νοσοκομείου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η υπερδιευθυντάρα τι κάνει;τσάμπα την βάλανε εκεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι; να παρέμβει ο διευθυντής για να γίνουν τα εξιτηρια; Αφού είναι καθήκον των νοσοκομείων τα δευτερογενή περιστατικά. Μπράβο στο σωματείο της Καβάλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ άλλαξες τον νόμο του Αδωνιδος και δεν το ξέρουμε; Μακάρι να προσλάβουν προσωπικό τα νοσοκομεία, αλλά μέχρι τότε τα έχει χρεωμένα το εκαβ.

      Διαγραφή
    2. Αυτή ειναι η επιθυμία σας, αν δεν νομοθετηθεί δεν πρόκειται ν αλλάξει κατι κι έτσι η κοροϊδία και το δούλεμα των συναδέλφων καλά κρατεί!!
      Θα τα κάνουμε και θα ειναι σα να μην τα κάνουμε... και συνεχίζουμε να διεκδικούμε να μην τα κάνουμε, αλλά να, έφτασε ο καιρός να πάρουμε σύνταξη, κάνοντας τα εξιτήρια που οι συνδικαλιστες μας λένε ότι δεν τα κάνουμε αλλά...

      Διαγραφή
  4. Πιστεύω τα εξιτήρια που είναι εκτός έδρας να τα κάνουμε.Όσα δεν είναι ας τα κάνουν οι οδηγοί του νοσοκομείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ηγήτωρ! Φυσικά είναι ηγήτωρ. Εσύ ο διοικητής του νοσοκομείου δεν μπορείς να κάνεις τα λίγα εξιτήρια σου αλλά αυτός και οι εργαζόμενοι αποφασίζουν να τα κόψουν. Βγάλε συμπέρασμα ποιος είναι ικανός για τη θέση του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κυβέρνησαν οι εκλεκτοί της ΠΟΠ ΕΚΑΒ (Άδωνις και Μακεδονομάχοι), κυβέρνησαν οι εκλεκτοί της Αριστεράς, κυβέρνησαν οι εκλεκτοί των ιδιωτικών ασθενοφόρων και του Βασιλάκη (Coulis and Co)
    Κι όμως τα ίδια και τα ίδια! Στο συνδικαλιστικό κίνημα του ΕΚΑΒ συνεχίζεται η διχόνοια για ένα τεχνικό ζήτημα όπως το από ποια τσέπη του κράτους θα πληρώνονται τα εξιτήρια
    Δεν αρκεί πια το δούλεμα που συντήρησε χρόνια και χρόνια τις άνω και κάτω παρεούλες; Τόσο δύσκολο είναι να ενωθούν οι εργαζόμενοι με μια πάγια και διαρκή ενιαία θέση, που θα ανοίξει το δρόμο όχι τόσο στην εύρυθμη λειτουργία του ΕΣΥ που έχει άλλα και άλλα αξεπέραστα προβλήματα, όσο για την αποκατάσταση της ενότητας των εργαζομένων μπροστά στην απειλή του ξεπουλήματος;
    Η γενιά των συνδικαλιστών πού φεύγει στην σύνταξη, ας μην αφήσει κληρονομιά στους νεώτερους μια μάχη "περί όνου σκιάς".

    dr Agrofylax

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.