Χοντρό κράξιμο Αντώναρου μετά το “νιετ” του Πούτιν: Έχουμε πραγματικά κυβέρνηση για τα μπάζα, κάνουν με τα καμώματά τους τη χώρα διεθνώς ρεζίλι
Σκληρή γλώσσα χρησιμοποιεί ο Ευάγγελος αντώναρος ασκώντας κριτική στην κυβέρνηση με αφορμή την άρνηση του Ρώσου Προέδρου να αποδεχτεί την πρόσκληση της κυβέρνησης να παραστεί στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου, οπότε θα γιορταστεί και η συμπλήρωση 200 χρόνων από την ελληνική επανάσταση του 1821.
Ο πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος της κυβέρνησης καραμανλή υποστηρίζει ότι “κάνουν διεθνώς ρεζίλι την χώρα με τα καμώματά τους”, ενώ σχολιάζει και την διαρροή ότι η παρέλαση θα γίνει ακόμα και χωρίς την παρουσία κόσμου ότι “σε άδειες πλατείες παρελάσεις δεν γίνονται ούτε στην Πιονγκ Γιανγκ ή το Πεκίνο“.
Τέλος υπενθυμίζει ότι στις 25 μαρτίου είναι προγραμματισμένο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο το οποίο αν δεν γίνει μέσω τηλεδιάσκεψης θα απαιτεί την φυσική παρουσία Μητσοτάκη και του έτερου καλεσμένου – που δεν έχει απαντήσει ακόμα – Εμανουέλ Μακρόν. και διερωτάται σε αυτή την περίπτωση “πως θα παρευρεθούν στην παρέλαση; Δεν το σκέφθηκε κανείς από τους φωστήρες στο Μαξίμου;”…
Ολόκληρη η ανάρτησή του:
Εχουμε πραγματικά κυβερνηση για τα μπάζα. Αλλιώς δεν εξηγείται γιατί κάνουν με τα καμώματα τους τη χώρα διεθνώς ρεζίλι. Δεν τους ειπε κανείς ότι ΠΟΤΕ δεν ανακοινώνεις –ούτε καν διαρρέεις — ποιους ξενους ηγέτες καλείς σε μια εκδηλωση (εν προκειμένω την παρέλαση για την 25 Μαρτίου ) πριν οι ίδιοι αποδεχθούν την πρόσκληση; Γιατί τότε συμβαίνει αυτό που συνέβη σήμερα. Εσπράττεις ενα ξερό Νιετ απο τον Πούτιν.
Και πάμε στην προγραμματιζόμενη παρέλαση: Μαθαίνω ότι υψηλόβαθμοι κυβερνητικοί αξιωματούχοι διαρρεουν ότι η παρέλαση θα γίνει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ, αν ειναι απαραίτητο και χωρις την παρουσία κόσμου. Μυαλό σε έλλειψη…Πολιτικό αισθητήριο μηδέν… τι να πει κανείς; Σε άδειες πλατείες παρελάσεις δεν γίνονται ούτε στη Πιονγκ-Γιάνγκ η το Πεκίνο.
Κι ένα μικρό υστερόγραφο: Αν δεν με απατά η μνήμη μου έχει προγραμματισθεί εδώ και καιρό Ευρωπαϊκό Συμβούλιο ( με ένα από τα βασικά θέματα την Τουρκία) για τις 25-26 Μσρτίου στις Βρυξέλες. Μπορεί να γίνει βέβαια με τηλεδιάσκεψη. Αλλά αν δεν γίνει Μητσοτάκης και (ο προσκεκλημένος) Μακρόν πως θα παρευρεθούν στην παρέλαση; Δεν το σκέφθηκε κανείς από τους φωστήρες στο Μαξίμου;

Δεν υπάρχουν σχόλια