....

....

“Πνίξτε” τη συνέντευξη Σαμαρά στην “Καθημερινή”



Η συνέντευξη του Αντώνη Σαμαρά στην “Καθημερινή” ασκώντας κριτική επί των κυβέρνητικών επιλογών στον ελληνοτουρκικό άτυπο διάλογο ήταν μια ουσιαστική παρέμβαση, η οποία υποτιμήθηκε από τα ΜΜΕ. 

Στην παλιά εποχή, όταν δεν υπήρχαν τα social media και στα ηνία της… χώρας ήταν οι διαπλεκόμενοι εκδότες” τέτοια ζητήματα, έμπαιναν στο δημόσιο διάλογο. 

Ήταν ο αναγνώστης που πλήρωνε για την εφημερίδα και ο καταναλωτής που πλήρωνε για την διαφήμιση στην TV, δεν υπήρχε αυτή η άμεση εξάρτηση των media από το κράτος, με τη δικαιολογία της πανδημίας.

Η επόμενη κυβέρνηση-αν υπάρξει- θα πρέπει να αλλάξει πλήρως του κανόνες της κρατικής διαφημίσης, μεταφέροντας τη σε ένα φορέα που θα δίνει λογαριασμό τύπου ΑΑΔΕ.

mediagr.org

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.