Η Θεοδώρα Τζάκρη στη Φωνή της Ελλάδας
Η Συνέντευξή μου στΗ Φωνή Της Ελλάδας-voiceofgreece-ΕΡΤ και στον Θοδωρή Ψαλιδόπουλο.
Εξωτερική Πολιτική
Προφανώς ο κύριος Μητσοτάκης αδύναμος να διαχειριστεί τις βόλτες του Ουρούτς Ρέις στην Μεσόγειο έπεσε στην παγίδα των διερευνητικών χωρίς ατζέντα. Αυτό σημαίνει ή ότι υπό κανονικές συνθήκες οι διερευνητικές θα οδηγηθούν άμεσα σε αδιέξοδο ή ότι οι Τούρκοι θα δεχθούν μόνο τα δύο θέματα που θέτει η ελληνική πλευρά πράγμα προφανώς αδύνατον. Το τρίτο σενάριο είναι ο κύριος Μητσοτάκης να μπει σε έναν ευρύ διάλογο με την Τουρκία για θέματα που είναι εκτός εθνικής γραμμής και για αυτό τον λόγο η σκληρή δεξιά και η Ακροδεξιά εντός του κόμματός του έριξαν τροχιοδεικτικές βολές προς το Μαξίμου για να του θυμίσουν ότι είναι και αυτοί στην κυβέρνηση.
Ο ΣΥΡΙΖΑ σε κάθε περίπτωση εάν προσέρχονταν ποτέ στον διάλογο θα προσέρχονταν με όρους κλειστής ατζέντας και βεβαίως όχι υπό καθεστώς τρομοκρατίας και απειλών όπως συμβαίνει με την κυβέρνηση που έχει αφήσει τους Τούρκους να αλωνίζουν στο Αιγαίο.
Το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε, διαχρονικά και ιστορικά, είναι να μην περιμένουμε τίποτα από κανέναν και να στηριζόμαστε μόνο στον εαυτό μας και την πατρίδα μας.
Πανδημία
Ο κίνδυνος σαφέστατα δεν έχει εκλείψει.
Όταν έχει εμβολιαστεί το 1,5% του πληθυσμού και τελειώνει ο Γενάρης, αντιλαμβανόμαστε ότι το εμβόλιο ουδόλως θα συνεισφέρει για φέτος το χειμώνα στα υγειονομικά χαρακτηριστικά της πανδημίας.
Στην χώρα μας υπάρχει πολύ μεγάλο θέμα με την προτεραιοποίηση των εμβολίων. Αν έχουμε τόσο μεγάλο ποσοστό «λαθροχειρίων» στο πρώτο 1,5% των εμβολιασθέντων, και εννοώ τα παραδείγματα όλων αυτών που ούτε ηλικιακά, ούτε ως κατάσταση υγείας δεν πρέπει να προηγούνται άλλων, αλλά παρόλα αυτά προηγούνται.
Ενώ στην προηγούμενη φάση της πανδημίας υπήρχε συστηματική απόκρυψη στοιχείων με πρόθεση τα προσωπικά δεδομένα.
Τώρα έρχεται ο κ. Μητσοτάκης και μας λέει πως με το πιστοποιητικό εμβολιασμού όλα τα προσωπικά δεδομένα να βγουν φάτσα φόρα.
Όσον αφορά στον συνωστισμό στους εμπορικούς δρόμους της Αθήνας πρέπει να θυμηθούμε την δραματική εμπειρία της Βόρειας Ελλάδας και το έργο που είδαμε εδώ με την καθυστέρηση ανίχνευσης των κρουσμάτων σε αρχική φάση και την απώλεια του ελέγχου στην συνέχεια. Και αυτό το βλέπω να επαναλαμβάνεται. Το ίδιο γίνεται με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, το ίδιο γίνεται με τα εργοστάσια, το ίδιο γίνεται με τα γηροκομεία.
Συνεχίζεται το ίδιο καλαμπούρι. Εφόσον συνεχίζεται το ίδιο καλαμπούρι, όλη η ελπίδα στηρίζεται στο να μη ξεσπάσει το τρίτο κύμα. Να το προλάβουμε. Άπαξ και πάρουν «φωτιά τα τόπια» θα ζήσουμε ξανά σκηνές Βορείου Ελλάδας και χειρότερες γιατί το μέγεθος της πόλης είναι καθοριστικό και οι δυνατότητες του Εθνικού Συστήματος Υγείας συγκεκριμένες.
Οικονομία
Η υγειονομική κρίση σε μια κλονισμένη οικονομία όπως η ελληνική, και παρά το γεγονός ότι η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ κληροδότησε 37 δις εθνική αποταμίευση, έχει μετατραπεί σε οριζόντια οικονομική κρίση που απειλεί εκατομμύρια επαγγελματιών και υπαλλήλων.
Τομείς όπως η εστίαση και ο τουρισμός παράγουν περισσότερο από το 30% του ΑΕΠ.
Αν αθροίσουμε τις συναρτώμενες επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών η κρίση απειλεί την ύπαρξη των πηγών παραγωγής του μισού ΑΕΠ της χώρας.
Στην Ελλάδα πρακτικά περισσότεροι από το 60% των πλητόμενων επαγγελματιών και υπαλλήλων έχουν αφεθεί παντελώς αστήρικτοι.
Και όσοι είναι επιχειρηματίες αντί για κρατική ενίσχυση έχουν λάβει δάνεια.
Αυτό πρέπει να αλλάξει άμεσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια