....

....

Κι άλλος νεκρός από κορονοϊό! Έξι νεκροί τον Ιανουάριο!

Ένας 85χρονος από την Πηγή το 38ο θύμα στη Λέσβο από επιπλοκές της νόσου του κορονοϊού


Ένας 85χρονος από την Πηγή πέθανε σήμερα στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης από επιπλοκές της νόσου του κορονοϊού. Πρόκειται για ασθενή της γνωστής συρροής του κορονοϊού στο χωριό αμέσως μετά την πρωτοχρονιά.
Με το σημερινό νεκρό ανεβαίνουν σε 38 οι νεκροί από την εμφάνιση της νόσου στην Λέσβο τον περασμένο Μάρτιο, και σε 23 από την 1η Νοεμβρίου, όταν και θεωρείται ότι ξέσπασε το συγκεκριμένο κύμα της πανδημίας στο νησί. ‘Εξι από αυτούς πέθαναν μέσα στο 2021.

Λιγοστεύουν οι νοσηλευόμενοι
Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) του Νοσοκομείου Μυτιλήνης σήμερα 25 Ιανουαρίου, νοσηλεύεται διασωληνωμένο ένα άτομο. Μόλις έξι νοσηλεύονται σε κρεβάτια της κλινικής λοιμωδών και της παθολογικής κλινικής που έχει μετατραπεί σε κλινική για ασθενείς με κορονοϊό.

stonisi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.