....

....

Συνάντηση υγειονομικών με τη διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας

Στα πλαίσια των πανελληνίων κινητοποιήσεων της ΠΟΕΔΗΝ πραγματοποιήθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας την Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2021, συνάντηση αντιπροσωπείας του Δ.Σ. του Συλλόγου εργαζομένων του Γ.Ν.Λ. με τον Διοικητή κ.Βλαχάκη  καθώς και με το μέλος του Δ.Σ. του Γ.Ν.Λ.  κ.Τσιλιάκο.

     Παραβρέθηκαν από το Σύλλογο εργαζομένων  η Πρόεδρος  Χύτα Έφη, ο Αντιπρόεδρος Μπιτούλας Χρήστος, ο Γ. Γραμματέας Γρηγοριάδης Γρηγόρης και το μέλος Λογοδόντης Απόστολος .

Στη συνάντηση παρών ήταν και ο Πρόεδρος του ν.τ. ΑΔΕΔΥ ν.Λάρισας  Τζιατζιάς Μιχάλης, ο οποίος αναφέρθηκε στα δίκαια αιτήματα του κλάδου των Υγειονομικών.

Στο υπόμνημα που επιδόθηκε αναφέρονταν τα αιτήματα  για: ισχυρή Δημόσια Υγεία με επαρκή στελέχωση και χρηματοδότησηεπαρκή μέτρα ατομικής προστασίαςένταξη στα ΒΑΕχαρακτηρισμό των θανάτων εργαζομένων, από κορωνοϊό, ως εργατικό ατύχημαμονιμοποίηση εκτάκτωναυξήσεις στους μισθούς.

Επίσης τονίστηκαν και συγκεκριμένα προβλήματα που αφορούν  το Γ.Ν.Λ:

1.Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού (Νοσηλευτικό Προσωπικό, Διοικητικό Προσωπικό, Παραϊατρικό Προσωπικό, Τεχνικό Προσωπικό, Τεχνολογικό και λοιπό Επιστημονικό μη Ιατρικό Προσωπικό, Φύλακες Ασφαλείας, Μάγειρες, Τραπεζοκόμοι, Καθαρίστριες κ.α.).

  1. Κτιριακή και ενεργειακή αναβάθμιση του Νοσοκομείου.
  2. Ανανέωση και εκσυγχρονισμός του ξενοδοχειακού εξοπλισμού.
  3. Ανανέωση και εκσυγχρονισμός ιατρικού τεχνολογικού εξοπλισμού.
  4. Ανανέωση και εκσυγχρονισμός του εξοπλισμού συστήματος θέρμανσης και ψύξης των χώρων του νοσοκομείου.
  5. Εφαρμογή και Τήρηση του Νόμου, με μοναδικό γνώμονα την Αξιοκρατία στις διαδικασίες Αξιολόγησης για Τοποθετήσεις Διευθυντών και Προϊσταμένων Τμημάτων.
  6. Δίκαιη Εργασία και Δίκαιη Αποζημίωση για όλους τους εργαζόμενους συναδέλφους μας( μόνιμους και επικουρικούς).
  7. Δίκαιη Αξιολόγηση για όλους τους εργαζόμενους συναδέλφους μας.
  8. Να διαφυλαχθεί η εύρυθμη λειτουργία και να εξασφαλιστεί η μόνιμη λειτουργία όλων των υπαρχουσών κλινικών του Γ. Ν. Λ. ,να επιστρέψουν και να λειτουργήσουν εκ νέου κλινικές όπως η Ω. Ρ. Λ. , η Νευροχειρουργική, η Πνευμονολογική κ.α. που έχουν μεταφερθεί όλα τα προηγούμενα χρόνια.

10.Εφαρμογή της μελέτης σύμφωνα με τις οδηγίες του ΚΕΕΛΓΙΝΟ ,ούτως ώστε  να επιτευχθεί η καταλληλότητα και η λειτουργικότητα του χώρου που εργάζονται οι συνάδελφοί μας στα πλυντήρια .

  1. Καθαριότητα και συντήρηση του αύλιου και προαύλιου χώρου του Νοσοκομείου.
  2. Οι ελλείψεις στο Διοικητικό Προσωπικό θα αγγίξουν στην αρχή του νέου έτους το 50% (κατόπιν και των συνταξιοδοτήσεων) και είναι επιβεβλημένη η επιστροφή όλων των συναδέλφων από την 5η Υ.Π.Ε. και τις άλλες υπηρεσίες που έχουν αποσπαστεί.
  3. Δημιουργία χώρου στάθμευσης Προσωπικού, Ασθενών και συνοδών επισκεπτών.

Ο Διοικητής του Γ.Ν.Λ. δεσμεύτηκε πως θα είναι σε συνεχή επαφή και συνεργασία με το Σύλλογο των εργαζομένων και με το ν.τ. ΑΔΕΔΥ ν.Λάρισας, για την επίλυση των προβλημάτων του Νοσοκομείου και των δίκαιων αιτημάτων των εργαζομένων.


onlarissa.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.