Μην συνωστίζεστε στην πλατεία! Τόσα Μετρό και λεωφορεία υπάρχουν
Το Σαββατοκύριακο πέρασε με ρεπορτάζ για τον επικίνδυνο συνωστισμό στις ανοιχτές πλατείες της πρωτεύουσας και άλλων μεγάλων πόλεων.
Η εβδομάδα ξεκινάει με εικόνες τρισχειρότερου συνωστισμού σε κλειστά βαγόνια των συρμών του μετρό και ασφυκτικά γεμάτα λεωφορεία, χώρια οι τάξεις των σχολείων με 25 και 30 άτομα να στοιβάζονται σε κάθε αίθουσα. Ευτυχώς όμως αυτά δεν απασχολούν τα αντικειμενικά ΜΜΕ και δε θα έχουμε λόγους ανησυχίας στα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων.
Ο Δημήτρης Γεωργοπάλης σατιρίζει με καυστικό τρόπο την κατάσταση στο χτεσινό φύλλο της Real News.

Δεν υπάρχουν σχόλια