....

....

Κυκλάδες - Ανδρος: Η πρώτη ...ιδιωτική αεροδιακομιδή



Στην Ανδρο το Σαββατο που μας πέρασε είχαμε μία δράση που αλλάζει τα δεδομένα στο χώρο της Υγείας στο νησί. Κι αυτό γιατί έχουμε την ενεργοποίηση ιδιωτικής εταιρείας που ανελαβε να καλύψει την άρνηση του ΕΚΑΒ να μεταφέρει έναν τραυματία από την Ανδρο στην Αττική. Η άρνηση του ΕΚΑΒ έχει να κάνει με την αξιολόγηση του περιστατικού από το προσωπικό του ΕΚΑΒ.. Ομως, στην Ανδρο είχαν διαφορετική άποψη. Ενεργοποίησαν το συμβόλαιο που είχαν μέσω του Δήμου με ιδιωτική εταιρεία και το ελικόπτερο βρέθηκε σε σύντομο χρονικό διάστημα στο νησί των Κυκλάδων... Και όπως διαβάσαμε στον επίλογο της ανάρτησης στη σελίδα enandro.gr " με δύο πεδία προσέγγισης ελικοπτέρων και με το ομαδικό συμβόλαιο για τους κατοίκους η νέα διοίκηση του Δήμου Άνδρου έκανε ένα πολύ σημαντικό βήμα για την ασφάλεια των κατοίκων του νησιού. Κάνοντας πολλά βήματα εμπρός στην εμπέδωση αισθήματος σιγουριάς πως οι κάτοικοι δεν θα είναι αβοήθητοι..."

Αναλυτικά το δημοσίευμα της ιστοσελίδας enandro.gr αναφέρει:

"Νεαρός άνδρας από την περιοχή του Κορθίου χτες το απόγευμα μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας Άνδρου με σοβαρό τραυματισμό στο αριστερό χέρι (κόψιμο από τζάμι). Το Κέντρο Υγείας του παρείχε τις πρώτες βοήθειες και στη συνέχεια κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά στην Αθήνα τις επόμενες ώρες. Οι γιατροί έκριναν πως θα έπρεπε να μεταφερθεί με ελικόπτερο. Το ΕΚΑΒ δήλωσε άρνηση αξιολογώντας το περιστατικό. 

Έτσι οι γιατροί συνεννοήθηκαν με τον δήμαρχο και αυτός ενεργοποίησε την ομαδική ασφάλεια που έχει υπογράψει ο Δήμος Άνδρου για αεροδιακομιδή των κατοίκων του νησιού με ετήσιο συμβόλαιο με την Ιντεραμέρικαν μέσω χορηγίας της εταιρείας Ίντρακατ. Το ελικόπτερο έφτασε σήμερα Σάββατο 23/1 στις 10:45 στο ελικοδρόμιο της Χώρας για να παραλάβει τον τραυματία. Μαζί του έφερε και γιατρό που είχε όλη την ευθύνη της μεταφοράς του νεαρού άνδρα σε όλη την πτήση. Το ελικόπτερο έφυγε στις 11:00 με προορισμό την Αθήνα. 

Σημειώνουμε πως είναι η πρώτη φορά που ενεργοποιείται το συμβόλαιο της ομαδικής ασφάλισης των κατοίκων του νησιού για χρήση αεροδιακομιδής που είναι ένα από τα αντισταθμιστικά οφέλη που πέτυχε ο δήμαρχος στις διαπραγματεύσεις του με την εταιρεία Ίντρακατ, η οποία είναι κύριος μέτοχος στις ανεμογεννήτριες στο Φραγκάκι.  Η έλευση του ελικοπτέρου της ιδιωτικής ασφάλειας ήταν ιδιαίτερα σημαντική γιατί δημιουργεί το αίσθημα ασφάλειας που είναι αναγκαίο για το νησί μας. Ιδίως σήμερα που αντιμετωπίζουμε και προβλήματα με τα πλοία αυτό το Σαββατοκύριακο

Θυμίζουμε πως το συγκεκριμένο ελικόπτερο ανήκει στην Ιντερσαλόνικα που συνεργάζεται με την Ιντεραμέρικαν και είχε ξανάρθει προηγουμένως εγκαινιάζοντας και το πεδίο προσγείωσης ελικοπτέρων του Γαύριου για ιδιώτη ασθενή. Γίνεται φανερό πως με δύο πεδία προσέγγισης ελικοπτέρων και με το ομαδικό συμβόλαιο για τους κατοίκους η νέα διοίκηση του Δήμου Άνδρου έκανε ένα πολύ σημαντικό βήμα για την ασφάλεια των κατοίκων του νησιού. Κάνοντας πολλά βήματα εμπρός στην εμπέδωση αισθήματος σιγουριάς πως οι κάτοικοι δεν θα είναι αβοήθητοι..."


12 σχόλια:

  1. Καλή αρχή ! Άντε και στα υπόλοιπα νησιά του Αιγαίου και του Ιονίου. Ερχόμαστε και στα επίγεια σε λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να πάρουν τα εξιτήρια.

      Διαγραφή
    2. Όχι μόνο τα εξιτήρια, ας πάρουν και τα επείγοντα αλλά τα φορεία όμως, τα περιπατητικά ας τ' αφήσουν σε εμάς, τι θα κάνουμε εμείς;
      Έτσι, θα μειωθεί και το κόστος λειτουργείας του ΕΚΑΒ, καύσιμα, ανταλλακτικά, λάστιχα, κτλ κτλ, ασε που θα θεωρηθεί πετυχημένο το μάνατζμεντ του ΠΡΟΕΔΡΟΥ!!

      Διαγραφή
    3. Το κόστος λειτουργίας εκτινάσσετε με τα δευτερογενή που είναι σχεδόν όσα και τα επείγοντα. Ως πάρεργο επιβαρύνει το κόστος λειτουργίας του οργανισμού όχι ως πάγια υποχρέωση. Το ορισμένο καθήκον από τον οργανισμό και την αναγκαιότητα είναι η επείγουσα προνοσοκομειακή φροντίδα. Οπότε το σκεπτικό σου για το κόστος είναι 100% βάσιμο. Μακάρι να πάρουν οι ιδιώτες τα εξιτήρια και όχι το επείγον στο τέλος.

      Διαγραφή
    4. Αυτά, να τα έλεγες στον Αδωνι το 2014!

      Διαγραφή
    5. Φοβερό το επιχείρημα σου. Θα τα αφήσουμε όλα έτσι τώρα για να μην χάσεις εσύ τα εξιτήρια και ο Άδωνης τη δόξα. Που θα το φτάσετε για αυτά τα εξιτήρια δεν ξέρω. Τόσο μεγάλη αγάπη.

      Διαγραφή
    6. Τώρα χρειάζεται νομοθετική πρωτοβουλία για να φύγουν τα δευτερογενή από το ΕΚΑΒ, που όπως βλέπουμε, μόνο στα λόγια λένε ότι δεν ειναι του ΕΚΑΒ, αλλά στην πράξη τα αφήνουν στο ΕΚΑΒ και μάλιστα τώρα με τον κορονοιό, σου τα έδωσαν ως ειδικευόμενο και ασφαλή φορέα διακομιδής στο σπίτι.

      Διαγραφή
    7. Άλλαξε ο οργανισμός και το είπανε μόνο σε σένα; Έγινε τροποποίηση και συμπεριλάβανε τα δευτερογενή; Από αόριστες δικαιολογίες και προφάσεις είμαστε χορτάτοι. Τους νόμους τους χρησιμοποιείται όπως σας βολεύει, ειδικά όταν πρόκειται για τα καθήκοντα των διασωστών και για να προστατέψετε τα εξιτήρια. Ότι πολλά νοσοκομεία προσλάβανε πληρώματα και κάνουν εξιτήρια έγινε σε παράνομη βάση; Όπως εσύ ισχυρίζεσαι το εκαβ είναι υπεύθυνο για τα δευτερογενή αλλά οι διοικητές των νοσοκομείων προσλάβανε πληρώματα για τα εξιτήρια τους; Αποφάσισαν να πληρώνουν καύσιμα και μισθοδοσία ενώ μπορεί να τα κάνει το εκαβ, νόμιμα κατα την άποψη σου. Αποφάσισε το ΕΚΑΒ να παραχωρήσει ασθενοφόρα για τα εξιτήρια σε νοσοκομεία έτσι αυθαίρετα ενώ είναι υποχρεωμένο από τον νόμο (του Άδωνη και του δικού σου νόμου);

      Διαγραφή
    8. Και βέβαια υπάρχει νόμος, ο γνωστός νόμος Άδωνι που ο έκανε μετάταξη τους οδηγούς των νοσοκομείων στο ΕΚΑΒ και μαζί τους και όλες τις εργασίες που είχαν.
      Αλλά αν τα νοσοκομεία πήραν προσωπικό γιατί το ΕΚΑΒ παραχωρεί καθημερνά προσωπικό για τις αιμοδοσίες των νοσοκομείων των περιοχών τους;
      Μήπως εσυ ερμηνεύεις κατά το δοκούν τους νόμους και κρύβεσαι πίσω από τον οργανισμό;

      Διαγραφή
    9. Ετοιμάζεστε για συγκυβέρνηση, δεν εξηγείται αλλιώς...

      Διαγραφή
    10. Με ποιους, με τους τελειωμένους;;

      Διαγραφή
  2. Εεεε ναι, τόσα χρόνια βαρεθήκαμε πια, ας πάει και το παλιάμπελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.