Ομολογία “βόμβα” του συνδικαλιστή αντιπροσώπου Αστυνομικών υπαλλήλων: “Η εγκληματικότητα δεν έχει μειωθεί καθόλου” – Υπάρχει απίστευτη πίεση με τον Covid και τις κλήσεις να φέρουμε “απόδοση”…(vid)
“Μας την είχαν άσχημα φυλαγμενη οι πολίτες” δήλωσε ο αντιπρόσωπος των αστυνομικών υπαλλήλων Στ.Μπαλάσκας, στην εκπομπή ΝΕΤ24 με τον Βασίλη Ταλαμάγκα στο Attica TV, αναφερόμενος στο γεγονός οτι ο κόσμος ξεχύθηκε στους εμπορικούς δρόμους έξω από καταστήματα για ψώνια, σχολιάζοντας μάλιστα ότι “όχι απλώς δεν έδειξαν ατομική ευθύνη αλλά ούτε συλλογική ευθύνη”.
Ερωτώμενος βέβαια, παραδέχθηκε ότι είναι λογικό οι πολίτες να αντιδρούν με αυτό τον τρόπο μετά από 2,5 μήνες λοκντάουν, ίσως μάλιστα και ο ίδιος ως πολίτης να έκανε το ίδιο.
Εντούτοις τα πιο “ωραία” ήρθαν αργότερα όταν ο κ. Μπαλάσκας δήλωσε πως “η εγκληματικότητα θα σας πω ότι δεν έχει μειωθεί, δεν υπάρχει μείωση της εγκληματικότηατς”, επισημαίνοντας τον φόρτο εργασίας που υπάρχει πλέον στις πλάτες του απλού αστυνομικού και εκεί ακριβώς … δηλώνει οτι κάποιοι … ασκούν πίεση να φέρουν απόδοση.
“Φέρτε μας απόδοση” λέει ο κ Μπαλάσκας αναφερόμενος σε “απόδοση” ως προς την αστυνόμευση των μέτρων του περιορισμού της κυκλοφορίας και της επιβολής ποινών (προστίμων) για τον Covid-19.

Δεν υπάρχουν σχόλια