....

....

Μιχάλης Καρχιμάκης: Από τα 5.000 θύματα του κορωνοϊού οι περισσότεροι πέθαναν εκτός ΜΕΘ


O Μιχάλης Καρχιμάκης πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ μέλος πολιτικού συμβουλίου στο Κίνημα Αλλαγής στην εκπομπή Kontra24 με τον Αιμίλιο Λιάτσο

►Από τα 5.000 θύματα του κορωνοϊού οι περισσότεροι πέθαναν εκτός ΜΕΘ

►Να ενισχυθεί η πρωτοβάθμια Υγεία

►Μας λένε για 11.500 προσωπικό που στην πραγματικότητα είναι ανανέωση συμβάσεων

#Kontra24 με τον Αιμίλιο Λιάτσο


kontranews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.