Το ενδεχόμενο της επέκτασης του ωραρίου απαγόρευσης κυκλοφορίας από τις 6 το απόγευμα δείχνουν να εξετάζουν κυβέρνηση και ειδικοί ενώπιον της νέας έξαρσης της πανδημίας.

Υπερ μιας τέτοιας λύσης  τάχθηκε μιλώντας στον Σκάι ο καθηγητής Πνευμονολογίας, Διευθυντής Πνευμονολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου Ηρακλείου και αντιπρόεδρος Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας, Νίκος Τζανάκης.

Ειδικότερα, ο κ. Τζανάκης τόνισε πως πρέπει να βρεθούν έξυπνες λύσεις και τεχνικές για να μην κλείνει τελείως η κοινωνία, καθώς, όπως είπε, «η πανδημία δεν θα μας αφήσει για πολύ καιρό ήσυχους». Πρέπει να βρεθεί λύση και για να ανοίξει η εστίαση επισήμανε ο καθηγητής, ενώ αναφέρθηκε σε συγκεκριμένες ιδέες που μπορούν να εξεταστούν.

Στην Ελλάδα οι "νεοφιλελεύθεροι" χρηματοδοτούνται από το κράτος. Εμείς... από εσάς! Στήριξε την ανεξαρτησία του tvxs.gr, κάνοντας κλικ εδώ.

«Θα μπορούσε να εφαρμοστεί ένα μέτρο "μονά-ζυγά" μέσω του ΑΜΚΑ ή της ταυτότητας ή να υπάρχει άδεια κυκλοφορίας στην αγορά μια φορά την εβδομάδα στον καθένα» επισήμανε ο καθηγητής και υπογράμμισε πως «ή θα πρέπει να αποδεχτούμε τέτοιους περιορισμούς ή θα πρέπει να απαγορευτεί η κυκλοφορία στις 6 το απόγευμα».

«Είμαστε σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι» ανέφερε επίσης ο κ. Τζανάκης και τόνισε πως «δεν πρέπει να ξανακάνουμε το λάθος που κάναμε τον Οκτώβριο που πήραμε λίγο καθυστερημένα τα μέτρα». Και συμπλήρωσε:

«Είχαμε παραπάνω από 2.000 κρούσματα, παίρναμε αποφάσεις την Παρασκευή και τις εφαρμόζαμε από Δευτέρα».

«Ο κορονοϊός», είπε, «είναι ο Χίτλερ της εποχής μας».

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του, στο τέλος της εβδομάδας αναμένει να δει τετραψήφιο νούμερο στα κρούσματα, ενώ σημείωσε πως θα είναι καλό σημάδια αν παραμείνει τριψήφιος ο αριθμός. 

tvxs.gr