Τζανάκης: Ή ψώνια μια φορά την εβδομάδα ή απαγόρευση κυκλοφορίας από τις 6 το απόγευμα
Το ενδεχόμενο της επέκτασης του ωραρίου απαγόρευσης κυκλοφορίας από τις 6 το απόγευμα δείχνουν να εξετάζουν κυβέρνηση και ειδικοί ενώπιον της νέας έξαρσης της πανδημίας.
Υπερ μιας τέτοιας λύσης τάχθηκε μιλώντας στον Σκάι ο καθηγητής Πνευμονολογίας, Διευθυντής Πνευμονολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου Ηρακλείου και αντιπρόεδρος Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας, Νίκος Τζανάκης.
Ειδικότερα, ο κ. Τζανάκης τόνισε πως πρέπει να βρεθούν έξυπνες λύσεις και τεχνικές για να μην κλείνει τελείως η κοινωνία, καθώς, όπως είπε, «η πανδημία δεν θα μας αφήσει για πολύ καιρό ήσυχους». Πρέπει να βρεθεί λύση και για να ανοίξει η εστίαση επισήμανε ο καθηγητής, ενώ αναφέρθηκε σε συγκεκριμένες ιδέες που μπορούν να εξεταστούν.
«Θα μπορούσε να εφαρμοστεί ένα μέτρο "μονά-ζυγά" μέσω του ΑΜΚΑ ή της ταυτότητας ή να υπάρχει άδεια κυκλοφορίας στην αγορά μια φορά την εβδομάδα στον καθένα» επισήμανε ο καθηγητής και υπογράμμισε πως «ή θα πρέπει να αποδεχτούμε τέτοιους περιορισμούς ή θα πρέπει να απαγορευτεί η κυκλοφορία στις 6 το απόγευμα».
«Είμαστε σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι» ανέφερε επίσης ο κ. Τζανάκης και τόνισε πως «δεν πρέπει να ξανακάνουμε το λάθος που κάναμε τον Οκτώβριο που πήραμε λίγο καθυστερημένα τα μέτρα». Και συμπλήρωσε:
«Είχαμε παραπάνω από 2.000 κρούσματα, παίρναμε αποφάσεις την Παρασκευή και τις εφαρμόζαμε από Δευτέρα».
«Ο κορονοϊός», είπε, «είναι ο Χίτλερ της εποχής μας».
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του, στο τέλος της εβδομάδας αναμένει να δει τετραψήφιο νούμερο στα κρούσματα, ενώ σημείωσε πως θα είναι καλό σημάδια αν παραμείνει τριψήφιος ο αριθμός.

Δεν υπάρχουν σχόλια