Παπαευσταθίου: Είμαστε σε κατάσταση «Alert» για ένα τρίτο κύμα (ΗΧΗΤΙΚΟ)
Στην ετοιμότητα του Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας και του Εθνικού Συστήματος Υγείας να αντιμετωπίσουν ένα τρίτο κύμα πανδημίας που ενδεχομένως θα απειλήσει τη χώρα αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος του ΕΚΑΒ, Νίκος Παπαευσταθίου μιλώντας το πρωί της Τετάρτης στη Μαρία Σαμολαδά και στην εκπομπή «Θεσσαλονίκη μου, καλημέρα», στον Real Fm 107,1.
Από χτες πραγματοποιούνται συνεχείς συσκέψεις για την επιχειρησιακή ετοιμότητα των νοσοκομείων της Θεσσαλονίκης και γενικότερα των Υγειονομικών Σχηματισμών της 3ης και 4ης ΥΠΕ παρουσία και του κ. Παπαευσταθίου ο οποίος στη συνέχεια θα μεταβεί για τον ίδιο λόγο στη Δυτική Ελλάδα, αλλά και στην Πάτρα.
Περιγράφοντας τη σημερινή κατάσταση στο ΕΣΥ τόνισε πως τα περισσότερα νοσοκομεία έχουν επανεκκινήσει σε μεγάλο βαθμό κλινικές και χειρουργεία για non -covid περιστατικά. Ωστόσο διαβεβαίωσε πως παραμένουν σε ετοιμότητα ώστε «αν υπάρξει απαίτηση, σε λιγότερο από δύο 24ωρα, να μετατραπούν και πάλι σε νοσοκομεία- covid όπως ήταν και στο δεύτερο κύμα της πανδημίας».
«Είμαστε σε κατάσταση «Alert»», είπε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του ΕΚΑΒ και χαρακτήρισε κρίσιμους τους επόμενους δύο με τρεις μήνες για την εξέλιξη της πανδημίας. Επίσης, υπογράμμισε πως «η κατάσταση αρχίζει και δυναμώνει» και πως «το καλύτερο φάρμακο παραμένει η πρόληψη».
Σταθήκαμε όρθιοι
Ιδιαίτερα αναφορά έκανε ο κ. Παπαευσταθίου στον νευραλγικό ρόλο του ΕΚΑΒ – ως αποκλειστικού επιχειρησιακού βραχίονα του Υπουργείου Υγείας- στη διάρκεια του δευτέρου κύματος της πανδημίας επισημαίνοντας πως «καταφέραμε και σταθήκαμε όρθιοι».
Μίλησε, ακόμη για τις επενδύσεις που έγιναν σε εξοπλισμό κατά το προηγούμενο χρονικό διάστημα αλλά και στις προσλήψεις προσωπικού στο ΕΚΑΒ, ενώ προανήγγειλε και νέες εφόσον υπάρξουν ανάγκες σε επικουρικό προσωπικό.
Ακούστε όλα όσα είπε ο κ. Νίκος Παπαευσταθίου στη Μαρία Σαμολαδά:

Δεν υπάρχουν σχόλια