....

....

Αντικειμενική ενημέρωση


Αγαπητέ Απόκαυκε,


Ανατρίχιασαν τα ημέτερα ΜΜΕ με το άκουσμα της είδησης, ότι άνω του 40% των νεκρών της πανδημίας στις ΗΠΑ του Τραμπ, πήγαν τζάμπα και βερεσέ!


Το γεγονός ότι στη Μακεδονία, τη Θεσσαλία και τη Θράκη, άνω του 90-95% των νεκρών  τον Νοέμβριο και Δεκέμβριο πέθαναν εκτός ΜΕΘ, θα το διαβάσετε μόνο σε αμερικάνικες εφημερίδες ...


Η Αχερουσία (πιο διαυγής και διαφανής από ποτέ)


apokaukos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.