Χρυσοχοϊδης: Δική μου η απόφαση να κλείσει η Εθνική Οδός
Την ευθύνη της απόφασης για το κλείσιμο της Εθνικής Οδού Αθηνών - Λαμίας για όλα τα οχήματα, από τις 5.30 το πρωί της Δευτέρας, από το ύψος της γέφυρας Καλυφτάκη, ανέλαβε πλήρως ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη.
Όπως είπε στον Σκάι ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, «η εθνική οδός Αθηνών - Λαμίας έκλεισε με δική μου απόφαση διότι η χιονόπτωση είναι σφοδρή».
Σύμφωνα με τον ίδιο η απόφαση ελήφθη γιατί «δεν πρέπει να κινδυνεύσουν ανθρώπινες ζώες».
«Τα μηχανήματα είναι εκεί αλλά όλα έχουν μια δυνατότητα. Υπάρχει κίνδυνος εγκλωβισμού οχημάτων και άρα για ανθρώπινες ζωές» πρόσθεσε ο κ. Χρυσοχοΐδης.
«Δεν έγινε κάτι αν κλείσει ο δρόμος για ορισμένες ώρες» συμπλήρωσε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη.
Απηύθυνε, τέλος, έκκληση προς όλους τους πολίτες που πηγαίνουν προς τα βόρεια της Αττικής «δεν υπάρχει λόγος να μετακινούνται από το σπίτι τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια