Την ευθύνη της απόφασης για το κλείσιμο της Εθνικής Οδού Αθηνών - Λαμίας για όλα τα οχήματα, από τις 5.30 το πρωί της Δευτέρας, από το ύψος της γέφυρας Καλυφτάκη, ανέλαβε πλήρως ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη.

Όπως είπε στον Σκάι ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, «η εθνική οδός Αθηνών - Λαμίας έκλεισε με δική μου απόφαση διότι η χιονόπτωση είναι σφοδρή».

Σύμφωνα με τον ίδιο η απόφαση ελήφθη γιατί «δεν πρέπει να κινδυνεύσουν ανθρώπινες ζώες».

Στην Ελλάδα οι "νεοφιλελεύθεροι" χρηματοδοτούνται από το κράτος. Εμείς... από εσάς! Στήριξε την ανεξαρτησία του tvxs.gr, κάνοντας κλικ εδώ.

«Τα μηχανήματα είναι εκεί αλλά όλα έχουν μια δυνατότητα. Υπάρχει κίνδυνος εγκλωβισμού οχημάτων και άρα για ανθρώπινες ζωές» πρόσθεσε ο κ. Χρυσοχοΐδης.

«Δεν έγινε κάτι αν κλείσει ο δρόμος για ορισμένες ώρες» συμπλήρωσε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη.

Απηύθυνε, τέλος, έκκληση προς όλους τους πολίτες που πηγαίνουν προς τα βόρεια της Αττικής «δεν υπάρχει λόγος να μετακινούνται από το σπίτι τους».

tvxs.gr