....

....

ΒΑΕ- Κλειδώνει το μπονους για τους υγειονομικους

2 σχόλια:

  1. Άντε βρε, ώρα είναι οι νοσηλευτές να είναι ΒΑΕ και σένα να σου λένε, τι; οδηγός δεν είσαι; είσαι υγειονομικό προσωπικό; πέρνα να πάρεις 14 εξιτήρια για ζέσταμα και βλέπουμε! Η πηγή του άρθρου δεν αναφέρει τους Διασώστες επειδή τους ξέχασε; Πολύ ενδιαφέρον είναι ότι "δεν έχουν όλες οι ειδικότητες την ίδια επιβάρυνση".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν κομίζει κατι νέο το δημοσίευμα, ειναι η έκθεση της επιτροπής Μπεχράκη που κατατέθηκε στο Υπουργείο Υγείας και η απάντηση στη βουλή του αρμόδιου υφυπουργού Τσακλόγλου, ο οποίος βάζει ζήτημα δημοσιονομικού κόστους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.