....

....

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΚΑΒ: «ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝ. ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ»




Κυριακή, 14 Φεβρουαρίου 2021

EKABNews









ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝ. ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ»

 14.02.2021

 

Με τον Αν. Υπουργό Υγείας Κο Β. Κοντοζαμάνη συναντήθηκε το απόγευμα της Πέμπτης το προεδρείο (πρόεδρος, αντιπρόεδρος και γ. γραμματέας) του Σωματείου μας. Η συνάντηση, για την οποία ενημερωθήκαμε εκ των υστέρων!  ήταν η πρώτη του νέου ΔΣ με αρμόδιο Υπουργό από τις τελευταίες εκλογές και είχε ζητηθεί από όλες τις παρατάξεις που εκπροσωπούνται στο ΔΣ. Τρείς ημέρες μετά την συνάντηση δεν υπάρχει ακόμη επίσημη ενημέρωση από το Σωματείο με ανακοίνωση για το τι συζητήθηκε και τις απαντήσεις που έδωσε ο Υπουργός.

Σίγουρα η κατάθεση και η συζήτηση των αιτημάτων μας σε αυτό το επίπεδο είναι ένα σημαντικό συνδικαλιστικό γεγονός. Ειδικά εάν δεν είναι η πρώτη φορά καθώς έχουν γίνουν τουλάχιστον άλλες δύο συναντήσεις με τον Κο Κοντοζαμάνη (25/11/2019 και 10/6/2020) με το ίδιο σχεδόν πλαίσιο. Η  διαχρονικότητα όμως και η σοβαρότητα των αιτημάτων μας λίγο πριν την κορύφωση του τρίτου κύματος της πανδημίας και του πρωταγωνιστικού ρόλου του ΕΚΑΒ πιστεύουμε ότι απαιτούσε την συμμετοχή όλων των παρατάξεων που εκπροσωπούνται στο ΔΣ. Αυξάνονται έτσι οι πιθανότητες υλοποίησης μέρους των αιτημάτων καθώς δίνεται τουλάχιστον η αίσθηση ότι όλοι οι εργαζόμενοι στο ΕΚΑΒ είναι «μια γροθιά» και αποτελούν ένα δυναμικό μέτωπο διεκδίκησης. Επίσης η ενημέρωση των εργαζομένων είναι έγκυρη και όχι μονόπλευρη.

Το προεδρείο επέλεξε να πράξει διαφορετικά δείχνοντας αλαζονεία καθώς έχει την πλειοψηφία δημιουργώντας εντυπώσεις κομματικής συνάθροισης.

Από την πλευρά μας ως παράταξη υλοποιήσαμε την απόφαση του ΔΣ (συνεδρίαση 1/2/2021 θέμα 7ο), και καταθέσαμε αναλυτικά τις προτάσεις μας, οι περισσότερες ήταν του προηγούμενου ΔΣ που συμμετείχαμε στο προεδρείο με τρεις θέσεις, οι οποίες ενσωματώθηκαν οι περισσότερες στο τελικό υπόμνημα στους αρμόδιους Υπουργούς. ΔΕΝ ΣΥΜΠΕΡΙΕΛΗΦΘΗΣΑΝ όμως το επίδομα (αποζημίωση) εκτάκτων συνθηκών λόγω Covid, η σύσταση πτητικού φορέα από το ΕΚΑΒ και η αναβάθμιση των συνεργείων. Επίσης αν και κατατέθηκε η τροποποίηση του Ν.4600/2019 που αφορά τις μεταθέσεις δεν έγινε καμία αναφορά στις προτάσεις τροποποίησης που θυμίζουμε αποτελούν απόφαση ΔΣ και ΓΣ και με αυτές αποκαθίστατο η κατάφορη αδικία παλαιότερων συναδέλφων.  

Για όλα τα παραπάνω τους αφήνουμε στην κρίση σας.

Εμείς σας καλούμε να συμμετέχετε στην κινητοποίηση για τα ΒΑΕ την ΤΡΙΤΗ 16 Φεβρουαρίου 2021 στην ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ 10πμ στο Υπουργείο Εργασίας (Σταδίου 29) η οποία οργανώνεται από την ΠΟΕΔΗΝ με κύρια αιτήματα την ένταξη στα ΒΑΕ, Χαρακτηρισμό θανάτου συναδέλφων από κορωνοϊό ως εργατικό ΑΤΥΧΗΜΑ, Μονιμοποίηση Επικουρικού προσωπικού, Ισχυρή Δημόσια Υγεία και ΕΚΑΒ με επαρκή στελέχωση και ΧΡΗΜΑΤΟΔΌΤΗΣΗ, Αυξήσεις στους ΜΙΣΘΟΎΣ και Επαρκή μέτρα ατομικής προστασίας. Θα ακολουθήσει πορεία στο Υπουργείο Υγείας.

Πηγή: Facebook ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΑΒ


Δείτε στο EKABNews

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ«ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΑΒ» ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ 1.2.2021, 2/1/2021

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΑΒ (27.12.2020)

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΑΒ: ΕΔΩ και ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΗ ΛΥΣΗ ΤΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΔΕΙΩΝΤΩΝ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΤΟ ΕΚΑΒ, 22/11/2020


10 σχόλια:

  1. Όπως ήδη έχω σχολιάσει με το Στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα... συνεχίζω με αυτό που λέει, έτσι πηδάει η δεξιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι έγινε βρε παιδιά;
    Σαν απατημένη γκόμενα κάνει ο Κιτσόπουλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπόσαστε τώρα τον Κιτσόπουλο και τον συμπονάτε ;
      Εσείς θα του βάζατε μυαλό και δεν σας άκουγε τους αρχιφωστήρες της χαζομάρας στο εκαβ ;
      Κάντε μας την χάρη καθυστερημένοι

      Διαγραφή
  3. Όχι, απλά του λέγαμε ότι τον χρησιμοποιεί η ΝΔ, όπως και το φιλαράκι του στη Λάρισα, ώσπου δεν είχε άλλο ζουμί και τον πέταξαν στον κάλαθο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτά, Αλέξη κι η παρέα σου, να τα σκεφτόσασταν χρόνια πριν, όταν βάζατε πλάτη στο συνεταιράκι σας, ανοίγοντάς του το χρονοντούλαπο της Ιστορίας και στρώνοντάς του κόκκινο χαλί.
    Στο κάτω-κάτω κάνει και σε σας αυτό που κάνατε μαζί στους άλλους, χρόνια τώρα...
    Τώρα είναι αργά για δάκρυα, Στέλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελάτε, ελάτε, η απειρία τον παρέσυρε, μην του ρίχνετε ευθύνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με τον Κιτσόπουλο που τον βρίζατε και τον ειρωνευόσαστε ακόμα ασχολείστε;
    Μέχρι και τον Μυλωνά βάζατε να τον προσεγγίσει αλλά δεν σας βγήκε .Να συνεργαστεί με εσάς ;Με ποιούς ακριβώς ;
    Με τον ψευτοθόδωρα,τον χοντροπατάτα από την Κρήτη,τον μεταθεσούλα ή αυτόν που δεν τον χώνευε κανένας στο τηλεφωνικό κέντρο της Αθήνας
    Εχουμε δει και τα ψηφοδέλτια του σύριζα στο εκαβ.Σε όσους έχουμε κάνει μετάθεση,όσους βάλαμε υπεύθυνους και αυτούς με εκβιασμό γιατί δεν θέλουν και να μπαίνουν υποψήφιοι.
    Με εσας να συνεργαστεί ; Με το απόλυτο κενό ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ τι είσαι; Δεν είσαι χοντροπατάτα;

      Διαγραφή
    2. Τότε ο Αλέξης δεν είχε μάτια για την Αριστερά, ήταν αρραβωνιασμένος με τη δεξιίλα, όπως άλλωστε και το κόμμα που εκπροσωπούσε. Ήταν νωπά ακόμα τα ανδραγαθήματα των Βενιζελολοβέρδων. Τώρα που χάθηκαν αυτά τ' αγόρια κι από την άλλη χάθηκαν και οι ευκαιρίες στο Εκαβ για προσωπικές νίκες, τις σάρωσε η αριστεία, τώρα ξυνίζει. Ας πρόσεχε.

      Διαγραφή
  7. Και αφού δεν συνεργάστηκε με όλους αυτούς που ανέφερες γιατί δεν άξιζαν όπως λες και συνεργάστηκε με τους άλλους που άξιζαν, είδαμε την τιμή που του έκαναν, εξάλλου ο ίδιος μας δίνει το δικαίωμα με αυτά που γράφει στην ανακοίνωση.
    Την έχουμε σπουδάσει την δεξιά νοοτροπία και την μαλαγανιά όταν σ΄ έχουν ανάγκη και όταν δεν σ΄ έχουν, είχαν προειδοποιηθεί άπαντες για την κατάληξη της συνεργασίας.
    Βλέπε Λάρισα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.