....

....

Στον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας ο Διευθυντής του ΕΚΑΒ Θεσσαλίας Κωνσταντίνος Σταμνάς

Toν Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστό επισκέφτηκε στο γραφείο του στη Λάρισα ο Διευθυντής του ΕΚΑΒ Θεσσαλίας Κωνσταντίνος Σταμνάς.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο Κώστας Αγοραστός αναφέρθηκε στα προγράμματα της Περιφέρειας, συνολικού προϋπολογισμού 2,4 εκατ. ευρώ, για τη στήριξη του ΕΚΑΒ, με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2014 -2020.

Συγκεκριμένα, η Περιφέρεια Θεσσαλίας έχει διαθέσει 1 εκατ. ευρώ για την προμήθεια 13 ασθενοφόρων και Κινητών Μονάδων για τις ανάγκες του ΕΚΑΒ, έργο που δεν έχει προχωρήσει λόγω καθυστερήσεων και δικαστικών εμπλοκών στο  διαγωνισμό που ανέλαβε να προκηρύξει το ΕΚΑΒ σε πανελλαδικό επίπεδο.

Ενώ τον περασμένο Δεκέμβριο εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ Θεσσαλίας 2014 -2020, νέο  έργο ύψους 1,4 εκατ. ευρώ για τον εξοπλισμό του ΕΚΑΒ Θεσσαλίας με τέσσερις Κινητές Ιατρικές Μονάδες, δέκα ασθενοφόρα, νέο ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό καθώς και  μέσα ατομικής προστασίας για το προσωπικό. Και οι δυο πλευρές συμφώνησαν ότι η αγαστή συνεργασία που έχει αναπτυχθεί συνεχίζεται με σκοπό τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας.

dytikesmaties.gr

11 σχόλια:

  1. Πόσες φορές θα το ξαναζεστάνουν αυτό το φαί εκεί στην Περιφέρεια και στο ΕΚΑΒ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όσο είναι ο Γιανης θα το τρώτε ζεστό .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η συμφωνία έγινε επί ΣΥΡΙΖΑ. Τώρα ο Γιάννης βγαίνει φωτογραφίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή είναι η δουλειά του Γιάννη και πολλών άλλων στελεχών εν Ελλάδι. Φωτογραφήσεις και αναρτήσεις και όλα πάνε καλά. Και τα προβλήματα να τρέχουν...

      Διαγραφή
  4. Έτσι είναι, αφού ο ΠΑΣΟΚος συνεργάτης του, υποψήφιος μαζί του στο ίδιο ψηφοδέλτιο ως..., εδώ και ενάμιση χρόνο περίπου, αφού με το που ορκίστηκε ο νυν πρόεδρος, την... τρίτη μέρα κατά τας γραφάς, ήρθε φιρμάνι για το ποιοί θα στελεχώσουν τις θέσεις κλειδιά στο ΕΚΑΒ Λάρισας και εκεί ήρθε η ρήξη μεταξύ τους όταν δεν πραγματοποιήθηκαν τα όσα είχαν συμφωνηθεί πρίν γίνει κυβέρνηση η ΝΔ.
    Έκτοτε υπάρχει σιωπηλή άρση της δεδηλωμένης στο ΔΣ του σωματείου, το οποίο ουσιαστικά δεν λειτουργεί και όσες ενέργειες και παρουσίες κάνει ο Γιάννης είναι προσωπικές του επιλογές και πάντα με κομματικό υπόβαθρο.
    Όσο ο πρώην συνεταίρος του, δεν του τραβάει τα καλώδια, αυτός θα διατηρείται στο κρεβάτι της ΜΕΘ, ώσπου να έρθει η λύση μέσω των επόμενων εκλογών.
    Αλλά το ζήτημα είναι πως θα περάσει τον οικονομικό και διοικητικό απολογισμό, αφού δεν θα μπορεί να έχει απαρτία στο ΔΣ.
    Έτσι λοιπόν επιβιώνει ο Γιάννης!
    Αν αυτό είναι λειτουργία συνδικαλιστικού οργάνου, τότε εγώ είμαι πιλότος σε... Rafale

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και στις επόμενες εκλογές δηλαδή εσείς θα σαρώσετε ; Ούτε όταν είσαστε κυβέρνηση με τις απειλές από τον ανεκδιήγητο αντί και την άσχετη που δεν ξέρει ούτε πως να παραλάβει ένα τροχαίο δεν καταφέρατε τίποτα, έχετε βλέψεις για να πάρετε το σωματείο ; Με ποιά στελέχη ακριβώς ; Με ποιά αποδοχή στην Θεσσαλία; Καμένα μυαλά θα είστε μια ζωή,

      Διαγραφή
  5. Να σε πάρουμε για σύμβουλο ρε συ!
    Εχει γεμίσει το ΕΚΑΒ Λάρισας και της Αθήνας στυμμένες και πεταμένες ΠΑΣΟΚτζίδικες συνδικαλιστικές λεμονόκουπες!
    Αλλά σαν τους ΠΑΣΟΚους δεν θα γίνουμε ποτέ, εμείς χαράσσουμε πορείες, δεν ακολουθούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ τι είσαι δηλαδή ; Κανένας του Σύριζα από το 3% ή από το πασόκ πήδηξες από το καράβι για να μασήσεις κανένα μεζέ εξουσίας το 2015 ;Όλοι οι αποτυχημένοι και τελειωμένοι του εκαβ δήλωσαν Σύριζα γιατί μυρίστηκαν βόλεμα και για αυτό δεν σταυρώνουν ψήφο μέσα στο εκαβ. Άριστοι και εσείς σαν τους κυβερνώντες αλλά και άχρηστοι. Πάρε τον ένα και βάρα τον άλλον-

      Διαγραφή
  6. Εσύ τι είσαι δηλαδή; Κανένας από τους εναπομείναντες στο ΠΑΣΟΚ που συνεργάστηκαν και συγκυβέρνησαν με τον Αδωνι κρατώντας την εξουσία και τις καρέκλες από το παρελθόν και τώρα σας πέταξαν στα σκουπίδια;
    Για αυτό και δεν σταυρώνετε ψήφο μέσα στο ΕΚΑΒ, μάλλον προτιμούν τους ορίτζιναλ δεξιούς από τους ημιτασιόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς πάντως με ακροδεξιούς καμένους δεν κυβερνήσαμε ποτέ.Εσείς κρυφοχαμογελούσατε μέχρι και με τους χρυσαυγίτες για να πέρνετε πλειοψηφίες στην Βουλή.
      Ένα σκουπιδαριό είστε και το αποδείξατε και στο εκαβ.Φασιστάκια της οκάς αποδειχτήκατε

      Διαγραφή
  7. Εεεε καλά, μερικούς είχατε μόνο, μετρημένους στα δάκτυλα των δυο χεριών ηταν, όσο για την Χρήση Αυγή, την εχει ενσωματώσει μέσα της η ΝΔ με την οποία είστε στο μπιρι μπιρι για το μοίρασμα της εξουσίας σε περίπτωση που σας χρειαστεί, άλλωστε ο Ανδρέας ο αδελφός του Αδωνι, δεν το κρύβει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.