Η δεξαμενή της νοθείας…
Δεν έχουν πλέον καμιά ανάγκη να κρύβονται ή να υποκρίνονται. Ρίχνουν τις μάσκες… «Το κρυφό χαρτί για τις κάλπες», των 800.000 ψήφων τών ομογενών, προτείνουν στον Μητσοτάκη να «παίξει» τά «Νέα» τού Σαββατοκύριακου! Η «δημοκρατική εφημερίδα», που κάποτε ξιφουλκούσε κατά τής βίας και νοθείας…
Τα «αγαπημένα» κόμματα τών «Νέων» (ΠΑΣΟΚ και ΝΔ) «έστειλαν» στην αλλοδαπή στα χρόνια τής κρίσης 500.000 νέους ανθρώπους, που όχι μόνο να ψηφίσουν, αλλά να γυρίσουν πίσω με οργή να βρουν τό δίκιο τους! Αλλά δεν πρόκειται γι’ αυτούς. Πρόκειται για εκατοντάδες χιλιάδες Ελλήνων που έφυγαν εδώ και 30, 50, 70 χρόνια και είναι τυπικά εγγεγραμμένοι και πολλοί να έχουν εγγράψει και τα παιδιά και τα εγγόνια τους στα ελληνικά δημοτολόγια.
Οι ομογενείς μας αυτοί έτσι ή αλλιώς έχουν απομακρυνθεί από τη χώρα. Δεν ξέρουν τί γίνεται στη χώρα, έχουν τή ζωή και τα συμφέροντά τους σε άλλη χώρα, ψηφίζουν για την κυβέρνηση άλλης χώρας. Μπορεί να τούς συνδέουν αρκετά και σίγουρα αγαπάνε τόν τόπο που γεννήθηκαν, οι ίδιοι, οι πατεράδες, οι παππούδες τους, κάποιοι να έχουν εδώ …ΑΦΜ και περιουσίες και να πληρώνουν φόρους. Εμάς όμως που ζούμε και έτσι και αλλιώς εδώ, μας συνδέουν πολλά περισσότερα μ’ αυτόν τον τόπο και μας πληγώνουν ακόμα πιο πολλά. Και έχουμε τό δικαίωμα να διεκδικούμε, εμείς οι ίδιοι, ποιούς θα εκλέγουμε κάθε φορά να μάς ξαναπληγώσουν!
Και νά τώρα, που έρχεται το «πλήρωμα τού χρόνου» (εκλογών). Τί «αποκαλύπτουν» (τα «Νέα») και πώς αποκαλύπτονται! Και η Αριστερά, που συνομολόγησε, θα τρέχει το βράδυ τών εκλογών (σαν τον Τράμπ!) να καταγγέλλει τήν ψήφο τών ομογενών! Περιμένουν τόσες ψήφους τα κόμματα τής Αριστεράς (και ιδιαίτερα το ΚΚΕ που έχει πικράν από το παρελθόν πείρα) μεταξύ τών αποδήμων, ώστε να «προσμετρηθούν ισότιμα» με τις ψήφους τών ενδήμων; Μη σας ξενίζει η λέξη, υπάρχει στα λεξικά και όπως πάει θ’ αρχίσουμε να τή χρησιμοποιούμε… Και μια και τό ’φερε η κουβέντα, πώς συνάδει, σύντροφοι ένθεν και ένθεν, με την αριστερά, τη δημοκρατία και το Σύνταγμα, η ύπαρξη ΑΦΜ ή περιουσίας (ιδιοκτησίας!) ως προϋπόθεση τής ψήφου; Μωραίνει Κύριος ὅν βούλεται ἀπολέσαι…
Δεν είναι ασφαλώς …δέντρα οι ομογενείς και συγγενείς μας που ζουν στο εξωτερικό. Τα «Νέα» σήμερα και αύριο ο Μητσοτάκης με την «κρυφή» κάλπη, έτσι τούς υπολογίζουν!

ΕΚΛΟΓΈΣ ΟΜΟΓΈΝΕΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή☑️Ζει στην Αυστραλία.
☑️Πληρώνει φόρους Αυστραλίας.
☑️Έχει σύστημα παιδείας Αυστραλίας.
☑️Έχει σύστημα υγείας Αυστραλίας.
☑️Έχει κοινωνική ασφάλιση Αυστραλίας.
☑️Αποταμιεύει σε τράπεζες της Αυστραλίας.
☑️Επενδύει στην οικονομία της Αυστραλίας.
☑️Παράγει προϊόν για την οικονομία της Αυστραλίας.
☑️Ψηφίζει στην Αυστραλία.
☑️Μεγαλώνει τα παιδιά του στην Αυστραλία.
☑️Παίρνει σύνταξη Αυστραλίας.
🔻Αλλά θέλει να ψηφίζει για το πώς πρέπει να ζω εγώ στην Ελλάδα.
🔻Αυτό δε λέγεται δημοκρατία.
Γιατί στη δημοκρατία κρατεί ο δήμος.
Και ο δήμος ήταν οι εντός της πόλεως πολίτες.
🔻Αυτό λέγεται απόπειρα νόθευσης του εκλογικού σώματος.
🔻(όπου "Αυστραλία" βάλτε όποια χώρα θέλετε)