Κέρκυρα: Σάλος από εμβολιασμό δημοσιογράφου εκτός λίστας
ΕΔΕ και απομάκρυνση του διοικητή του κέντρου υγείας στην Κέρκυρα ζήτησε με εντολή ο Βασίλης Κικίλιας καθώς εμβολιάστηκε δημοσιογράφος που ήταν εκτός λίστας. Ο διευθυντής του κέντρου υγείας Αλέξανδρος Γαρδικιώτης και ο διοικητής 6ης ΥΠΕ Γιάννης Καρβέλης εξηγούν τι συνέβη με το ζήτημα που προέκυψε στο νησί με τον προγραμματισμό των εμβολιασμών.

Ο Αντιπρόεδρος του Εδεσσαϊκού μένει πλέον στην Κέρκυρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό ακριβώς τίποτα άλλο.
Ο Αλέξανδρος Γαρδικιώτης, Διευθυντής του Κέντρου Υγείας στην Κέρκυρας, προσπαθεί να εξηγήσει πώς προηγήθηκε ένας δημοσιογράφος στον εμβολιασμό.
Τελικά το μόνο που μετέφερε με σαφήνεια είναι ότι είναι ψηφοφόρος της ΝΔ και θαυμαστής του Μητσοτάκη.