Μαζική στήριξη, κυρίως μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα, βρίσκει το αίτημα του Συνδικάτου Εργατοϋπαλλήλων Επισιτισμού - Τουρισμού και Ξενοδοχείων Ν. Αττικής, για απαγόρευση της διανομής με μηχανάκι για όσο κρατήσει η κακοκαιρία.

'Ολο και περισσότερες εικόνες έρχονται στο φως με διανομείς να ρισκάρουν την υγεία τους μέσα στον χιονιά, για να μεταφέρουν φαγητό, ακόμη... και καφέ.

Χαρακτηριστική είναι η ανάρτηση που δείχνει διανομέα στα Εξάρχεια, ο οποίος αναγκάστηκε να ανεβάζει με τα χέρια το μηχανάκι του στην οδό Μπενάκη, επειδή τον υποχρέωσαν να δουλέψει και σήμερα.

Στην Ελλάδα οι "νεοφιλελεύθεροι" χρηματοδοτούνται από το κράτος. Εμείς... από εσάς! Στήριξε την ανεξαρτησία του tvxs.gr, κάνοντας κλικ εδώ.

 

Το βράδυ της Δευτέρας σημειώθηκε τροχαίο με εργαζόμενο διανομέα σε δρόμο της Αθήνας, λόγω της ολισθηρότητας.

Το Συνδικάτο Εργατοϋπαλλήλων Επισιτισμού - Τουρισμού και Ξενοδοχείων Ν. Αττικής σε ανακοίνωση που είχε εκδώσει νωρίτερα ζητά να απαγορευτεί η διανομή με μηχανάκι για όσες μέρες κρατήσει η κακοκαιρία, και απαιτούσε να παρθούν άμεσα μέτρα με ευθύνη του υπουργείου Εργασίας και των εργοδοτών.

Παράλληλα το συνδικάτο καλεί τους εργαζόμενους διανομείς να αρνηθούν σε αυτές τις συνθήκες να πραγματοποιούν διανομή με μηχανάκι και ειδοποιούν άμεσα το σωματείο όταν εξαναγκάζονται να δουλέψουν με χιόνια. 

tvxs.gr