Επιβεβαίωση των καταγγελιών των τελευταίων ημερών από γιατρούς ότι η κυβέρνηση συνειδητά υπονομεύει την περίθαλψη σοβαρών περιστατικών που χρήζουν φροντίδας σε ΜΕΘ, προκειμένου να αντιμετωπίσουν την εξάντληση των Μονάδων Εντατικής Θεραπείας για τη νοσηλεία περιστατικών COVID-19, συνιστά η αποκάλυψη ότι σε Νοσοκομείο της Αττικής εκκενώνεται ΜΕΘ από 14 άτομα που νοσηλεύονται σε σοβαρή κατάσταση.

Σύμφωνα με έγγραφο της 1ης Υγειονομικής Περιφέρειας που ανάρτησε η Αν. Τομεάρχης Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ Δώρα Αυγέρη, το Υπουργείο Υγείας, εκκενώνει τη ΜΕΘ του Κοργιαλενειου Μπενάκειου Νοσοκομείου, όπου νοσηλεύονται 14 ασθενείς σε σοβαρή κατάσταση για να "αδειάσουν" κλίνες και να μετατραπεί σε ΜΕΘ COVID-19.Μάλιστα, πρόκειται για 8 διασωληνωμένους, 6 με τραχειοστομία, ένα νεαρό πολυτραυματία που χειρουργήθηκε μόλις χθες και ένα 42χρονο που μεταφέρθηκε με αεροδιακομιδή από τη Ρόδο με ανεύρυσμα εγκεφάλου.

Στην Ελλάδα οι "νεοφιλελεύθεροι" χρηματοδοτούνται από το κράτος. Εμείς... από εσάς! Στήριξε την ανεξαρτησία του tvxs.gr, κάνοντας κλικ εδώ.

Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ επισημαίνει την αγωνία των συγγενών των ασθενών και επαναφέρει τα ερωτήματα α που δεν απαντήθηκαν και στο δεύτερο κύμα της πανδημίας:

"-Γιατί η κυβέρνηση μετατρέπει τα δημόσια νοσοκομεία και τις ΜΕΘ τους σε μιας νόσου(Covid-19) και οδηγεί τα μη COVID-19 περιστατικά στις ιδιωτικές κλινικές, με το αζημίωτο;
-Γιατί δεν επιτάσσει ιδιωτικές κλινικές και ιδιωτικές ΜΕΘ για COVID-19 περιστατικά;
-Γιατί το Υπουργείο αδειάζει τις ΜΕΘ( μη Covid περιστατικά) των δημοσίων νοσοκομείων, με κίνδυνο της ζωής των ασθενών, για να τους μεταφέρει σε ιδιωτικά νοσοκομεία; Για να τους καταβάλει διπλή ημερήσια αποζημίωση κρατώντας τα, μάλιστα, καθαρά από τον κορωνοϊό;"

app-facebook
Theodora Avgeri
2 ώρες πριν

#ΚοργιαλένειοΜπενάκειοΝοσοκομείοΕΕΣ

«Προσθέτουν» κλίνες ΜΕΘ COVID-19,
αφαιρώντας κλίνες ΜΕΘ!

...Δείτε περισσότερα


tvxs.gr