....

....

Δυσοίωνες εκτιμήσεις από Politico: Έως τέλη Σεπτεμβρίου θα έχει εμβολιαστεί μόλις το 23% στην Ελλάδα

Σύμφωνα, με τα στοιχεία του Politico, κανένα κράτος-μέλος της Ε.Ε. δεν θα πετύχει τον κοινό στόχο για τους εμβολιασμούς, εάν δεν βρεθεί λύση με την AstraZeneca. Οι σημερινοί ρυθμοί οδηγούν μαθηματικά κάποιες χώρες της Ένωσης να ξεπερνούν μετά βίας το 30% της κάλυψης εμβολιασμού του ενήλικου πληθυσμού έως το τέλος του καλοκαιριού. Ορισμένες θα είναι ακόμα και κάτω από το 20%.

Στα γραφήματα παρουσιάζονται με έντονη κόκκινη γραμμή ο στόχος της Ε.Ε. για εμβολιασμό του 70% του πληθυσμού ως το τέλος Σεπτεμβρίου και το εκτιμώμενο ποσοστό με βάση τους σημερινούς ρυθμούς, η Ευρώπη απέχει δραματικά από το στόχο που έχει θέσει, κάτι που συνδέεται με τις καθυστερήσεις στην παραγωγή και διάθεση εμβολίων.

Ιδιαίτερα ανησυχητική είναι η πρόβλεψη που παρουσιάζει το Politico για τους εμβολιασμούς και στη χώρα μας, αν διατηρηθεί η κόντρα με την ΑstraZeneca και μειωθούν οι δόσεις της προς την Ευρώπη κατά 75%.

Ο ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Χρήστος Ταραντίλης, στην σημερινή του (01/02) ενημέρωση είπε πως έχουν γίνει μέχρι σήμερα, 270.000 εμβολιασμοί, ενώ τόνισε ότι η χώρα μας έχει διασφαλίσει την β’ δόση. Όσο για το πότε θα έχει εμβολιαστεί το 70% των πολιτών της χώρας μας, απάντησε ότι αυτό εξαρτάται από τα εμβόλια που θα έχουμε στα χέρια μας. Σύμφωνα λοιπόν με το Politico, αυτό θα συμβεί τον Μάρτιο του 2023, και είμαστε στην 7η θέση της λίστας της Ευρώπης, με τη Μεγάλη Βρετανία να είναι στο Νο1, με τον εκτιμώμενο μήνα εμβολιασμού του 70% του πληθυσμού της τον Αύγουστο του 2021.

libre.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.