....

....

Ακόμα και ο ΣΚΑΙ απόρησε … με την προσπάθεια Υποφάντη να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα της απόφασης Χρυσοχοΐδη να κλείσει προληπτικά η ΕΟ! (vid) – Τι έλεγε o σταθμός πριν από 2 χρόνια (vid)


“Ένας Θεός ξέρει πως τα καταφέραμε και περάσαμε από τη Μαλακάσα, καλά έκαναν και το έκλεισαν” φαίνεται να λέει στην κάμερα ο ρεπόρτερ του ΣΚΑΙ και την ίδια ώρα στην εικόνα οι συντελεστές της πρωϊνής ενημερωτικής εκπομπής “Αταίριαστοι” βλέπουν μια έρημη μεν αλλά απολύτως ανοιχτή και βατή Εθνική Οδό, και φυσικά απορούν – όπως και όλοι οι τηλεθεατές – με αυτά που ακούνε από τον συνάδελφό τους! Χαρακτηριστικές οι χειρονομίες που κάνουν προς το στούντιο την ώρα που ο κ.Υποφάντης προσπαθεί να περιγράψει μια … “τραγική” κατάσταση που θα δικαιολογούσε ίσως την απόφαση τραγέλαφο … του κ. Χρυσοχοΐδη να κόψει την χωρα στα δύο προληπτικά.

Δείτε το στιγμιότυπο:


Πριν από 2 χρόνια βεβαια με ΣΥΡΙΖΑ, ο ΣΚΑΙ που σημερα έδωσε ολη του την κατανόηση στην απόφαση του Μιχ. Χρυσοχοΐδη να κλείσει προληπτικά την ΕΟ για τον χιονιά που ειχε ενημερωθεί η κυβερνηση εδω και 10 ημερες οτι θα ενέσκυπτε, τότε διαμαρτυρόταν “μα είναι δυνατον να εχει κλείσει η ΕΟ ρε παιδιά; Τι έκαναν αυτοί οι περίφημοι αρμόδιοι όλη τη νύχτα; Δεν μπορούσαν να ριξουν αλάτι να υπάρχει έξοδος και είσοδος; Ειμαστε σοβαροί; Ανοιχτός φαίνεται ο δρόμος “…

3 σχόλια:

  1. Πως τα κατάφερε βρε ο άτιμος, με μια ή δυο λωρίδες ανοιχτές;;;
    Εεεεεε, πως;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά να κλείνει η εθνική ή να μένει ανοιχτη με διπλωμένες νταλίκες και εγκλωβισμένα εκατοντάδες ιχ με τους επιβάτες ; Εχει κομματικη ταυτότητα ή προστασία της ανθρώπινης ζωής άνάλογα με το ποιός κυβερνάει ; Για σοβαρευτείτε ολοι

      Διαγραφή
  2. Ρώτησε τον ΣΚΑΙ να σου πει, αυτοί ξέρουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.