Σε νέες χυδαίες δηλώσεις προχώρησε -αναφερόμενος στον Δημήτρη Κουφοντίνα, ο οποίος διανύει την 53η ημέρα απεργίας πείνας-  ο γνωστός αστυνομικός συνδικαλιστής Σταύρος Μπαλάσκας.

«Στη Λαμία 110 αστυνομικοί φυλάνε το σκήνωμα του Κουφοντίνα», είπε με το γνωστό του ύφος μιλώντας το πρωί στον Ant1.

«Μου είναι αδιάφορο εάν είναι ζωντανός ή νεκρός», συνέχισε ο Σταύρος Μπαλάσκας απαντώντας σε ερώτηση αν ο ίδιος θεωρεί τον Δημήτρη Κουφοντίνα ήδη νεκρό.

Στην Ελλάδα οι "νεοφιλελεύθεροι" χρηματοδοτούνται από το κράτος. Εμείς... από εσάς! Στήριξε την ανεξαρτησία του tvxs.gr, κάνοντας κλικ εδώ.