Κατέληξε ο 58χρονος που είχε τραυματιστεί σε τροχαίο στο Ρέθυμνο
Την τελευταία του πνοή στο νοσοκομείο του Ρεθύμνου άφησε ο 58χρονος άνδρας ο οποίος είχε εμπλακεί σε τροχαίο μετά από ανακοπή καρδιάς που υπέστη την ώρα που οδηγούσε.
Ο 58χρονος νοσηλευόταν στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου από την προηγούμενη Δευτέρα όταν και μεταφέρθηκε εκεί μετά από τροχαίο που σημειώθηκε στον επαρχιακό δρόμο Αρμένοι - Ρέθυμνο.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο 58χρονος είχε πάθει ανακοπή καρδιάς την ώρα που οδηγούσε, έχασε τον έλεγχο του ΙΧ που οδηγούσε και προσέκρουσε σε τοιχίο.
Άμεσα στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, οι διασώστες του οποίου τελικά τον επανέφεραν και τον μετέφεραν στο νοσοκομείο και αμέσως εισήχθη στη ΜΕΘ.

Δεν υπάρχουν σχόλια