Την ύπαρξη κενών στην επιτήρηση του εμβολιαστικού προγράμματος παραδέχτηκε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς μετά το  σκάνδαλο με τους παράνομους εμβολιασμούς «γαλάζιων» στελεχών.

«Δεν μπορεί να υπάρχει ένας ελεγκτής πάνω από κάθε εμβολιαστή ή γύρω από κάθε δομή από τις εκατοντάδες που υπάρχουν», ανέφερε ο Νίκος Χαρδαλιάς σε απάντηση του σε επίκαιρη ερώτηση βουλευτή του ΚΙΝΑΛ στην Ολομέλεια της Βουλής, παραδεχόμενος πως το σύστημα είναι διάβλητο και δεν μπορεί να εντοπίσει τις παραβιάσεις. Ισχυρίστηκε, όμως, ότι τα κρούσματα εμβολιασμών εκτός σειράς αποτελούν την «απόλυτη εξαίρεση» γιατί είναι «τρία, τέσσερα ή πέντε» και υποστήριξε πως τέτοια φαινόμενα θα αντιμετωπιστούν.

Λίγη ώρα αργότερα ωστόσο ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους, κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης για την πορεία του εμβολιασμού στη χώρα, ισχυρίστηκε πως «το σύστημα δεν είναι εύκολο να παραβιαστεί». «Το σύστημα μέχρι στιγμής δεν είναι εύκολο να παραβιαστεί έχουμε μια ηλεκτρονική και μια ψηφιακή ταυτοποίηση από την αρχή μέχρι το τέλος.Δηλαδή αν κάποιος είναι παραβάτης αφήνει το αποτύπωμα του και μπορεί να διερευνηθεί ακολούθως», είπε. 

Στην Ελλάδα οι "νεοφιλελεύθεροι" χρηματοδοτούνται από το κράτος. Εμείς... από εσάς! Στήριξε την ανεξαρτησία του tvxs.gr, κάνοντας κλικ εδώ.

Ο ισχυρισμός του ενισχύει τα ερωτήματα για τους ρουσφετολογικούς εμβολιασμούς, καθώς τα πρόσωπα που εμβολιάζονται εκτός σειράς, όχι μόνο παραβιάζουν με ευκολία το σύστημα, αλλά σε καμία περίπτωση δεν εντοπίζονται από τις αρμόδιες αρχές. Αντίθετα αποκαλύπτονται μόνο μετά από καταγγελίες. «Εμείς εδώ είμαστε θα διερευνήσουμε κάθε περιστατικό, το έχουμε κάνει, έχουμε επιβάλει κυρώσεις, υπάρχουν περιστατικά που ερευνούμε και αυτό θα κάνουμε και στα οποιαδήποτε επόμενα περιστατικά που θα προκύψουν», κατέληξε ο κ. Θεμιστοκλέους. 

tvxs.gr