Το έπος της ''Γαρίδας κιμά''...το φαϊ των ηρώων
Το έπος της γαρίδας κιμά.... το φαγητό των ηρώων... η εθνική παλιγγενεσία χωρίς Έλληνες... Τα άλογα του συντάγματος κι η καμήλα της εξέδρας... τα γεύματα στα οποία τηρούνται ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ κι οι ΜΕΘ που σου παίρνουν τα μέτρα...Το εξοχικό του TRIP ADVISOR κι ο απατεώνας με τις μπουλντόζες... ΞΑΝΑ , ΩΣ ΠΟΤΕ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ...
Δεν υπάρχουν σχόλια