....

....

Πορτοσάλτε:Αν προσλάβουμε γιατρούς θα χρειάζονται όλοι αυτοί γιατί δεν θα έχουμε κάθε μέρα κορονοϊό


Απορία Πορτοσάλτε...Αν προσλάβουμε γιατρούς θα χρειάζονται όλοι αυτοί; γιατί δεν θα έχουμε κάθε μέρα κορονοϊό




1 σχόλιο:

  1. Δεν μας εκπλήσσει καθόλου ο Αρης, την ίδια άποψη εχει το μεγαλύτερο ποσοστό της κυβέρνησης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.